|
valborgskryssningen - buffén
|
View this Thread in Original format
| reveal |
ska ni ta den?
måste boka plats i förväg antar jag?
prisvärd?
+ allt annat av intresse :) |
|
|
| Gaby |
10 % billigare om man bokar innan ;)
Kanske skönt att redan ha det gjort :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det är ju helt klart att boka för buffén... det gjorde vi sist och då kan man svulla ihjäl sig i 2 timmar så man får massor med energi för att dansa... sen är det bara dricka på med vin och öl som van vill... allt i ett pris... Tyvärr så är det ju plats bokning men det vore ju as kul om så många som möjligt kunde sitta samlat hur man nu skulle styra upp det eftersom alla har olika bokningar till buffén...
ideer nån ? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är ju helt klart att boka för buffén... det gjorde vi sist och då kan man svulla ihjäl sig i 2 timmar så man får massor med energi för att dansa... sen är det bara dricka på med vin och öl som van vill... allt i ett pris... Tyvärr så är det ju plats bokning men det vore ju as kul om så många som möjligt kunde sitta samlat hur man nu skulle styra upp det eftersom alla har olika bokningar till buffén...
ideer nån ? |
e la bara att checka med dem som nån sitter vid om dem kan täkna sig byta plats eller nått |
|
|
| reveal |
| gaby, du känner väl lite folk som har hand om kryssningen, kanske du har möjlighet att kolla upp det här med att boka massa platser åt TA? :) |
|
|
| Gaby |
Jag har tyvärr redan en grupp på 40 personer så jag kan inte styra upp något för flera...:(
Men för buffen så är det ju inte nån platsbokning :conf: det är det ju ifall man käkar a la carte eller nåt sånt... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag har tyvärr redan en grupp på 40 personer så jag kan inte styra upp något för flera...:(
Men för buffen så är det ju inte nån platsbokning :conf: det är det ju ifall man käkar a la carte eller nåt sånt... | Det är ingen plats bokning på så sätt att man får välja sin plats men dom gånger jag har åkt på kryssning och vart på buffén så har dom alltid visat vid vilket bord man ska sitta...
Om man kanske skulle göra en egen insamling då.... folk anmäler sig och sen kan jag göra en stooooor gruppbokning... det hänger givetvis på att ingen drar sig ur eller ska hålla på å vela.... |
|
|
| WoberT |
funderar på o ta den.. men jag brukar inte kunna få i mig så mycket mat.. men men.. ;) tog köttbullar sist... 80:- hutlösa priser..
va kostar buffén? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WoberT
funderar på o ta den.. men jag brukar inte kunna få i mig så mycket mat.. men men.. ;) tog köttbullar sist... 80:- hutlösa priser..
va kostar buffén? | Den brukar ligga på runt 200 spänn... helt klart värt det... svulla allt man kan i två timmar å så har man fri dricka i form av öl å vin... ett råd om man inte kan få i sig så mycket är att inte dricka alkohol föränn efter man ätit.... själv kan jag inte äta mycket alls om jag dricker öl till maten eller om jag tagit ett par groggar innan... :)
Har inte bokat än och intresset för att göra en gemensam bokning verkar minst sagt lågt så nu fixar jag min själv.... det blir bra ska ni se :) |
|
|
| WoberT |
| jo håller med om att man inte ska dricka innan .. då orkar jag inte äta ett dugg.. |
|
|
| reveal |
| quote: | | Originally posted by SteveTranz4ever Har inte bokat än och intresset för att göra en gemensam bokning verkar minst sagt lågt så nu fixar jag min själv.... det blir bra ska ni se :) |
vänta några dagar om det går, ska höra med resten av min hytt (varav du träffade 2 på CG) |
|
|
| WoberT |
| jag ska höra med TC folket o se om dom ska ha buffen.. fan nu blev jag hungrig oxå.. får ta o göra lite tacos.. *mums* |
|
|
|
|