return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
100-77
View this Thread in Original format
DjChook
אני לא יודע מה איתכם אבל הלב שלי פועם חזק עכשיו

א-י-ז-ה מ-ש-ח-ק

מזמן לא ראיתי כזה משחק טוב
MoSH_MaN
היה משחק טוב אכן

אהבתי מאד את הסל האחרון

מקווה שינצחו את טרוויזו
למה זאת אכן הקבוצה הכי טובה
Narcotic Mind
ראסמי איזה משחק
איך צעקתי כשמרקוס גורי שם תהלי הופ
מהלך אחד הגדולים
DJentlman
היה פצייץ ןהשלשה פשוט:eyes: :eyes:
YuVaL
היה כ"כ יפהההההה
מזמן לא התרגשתי ככה במשחק
:)
nimrod levi
הייתי בהיכל...
וואי איזה אווירה הייתה
והיה משחק פשוט מדהים
אין לי מילים
יאללה אם יש פינל פור נוסעים
:happy2:
DjChook
quote:
Originally posted by nimrod levi
הייתי בהיכל...


תמות :)
Hell_Copter
היה משחק נחמד ביותר
ראיתי רק חלקים ממנו כי לא הייתי בבית ואיפה שהייתי זה היה דלוק ברקע...
אז פנאן!!
יאלה עוד שבועיים להביא לבנטון בתחת ושלום על ישראל
DjChook
אמן
אבל תשמע, יותר ראלי יהיה להפסיד בהפרש נמוך
שזה גם בסדר מבחינתי
nimrod levi
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז פנאן!!


מוני או רגב?
:crazy:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by nimrod levi
מוני או רגב?
:crazy:


יוגי פנאן!!
itamarsan
כןן היה בן זונה של משחק ביום חמישי מאוד נהנתיי
אבל תאמת המשחקים הרציניים מתחילים בעוד שבועיים שאנחנו בבנטון תרויזו בבית ואז נתחיל לקוות לטווב
אבל יהייה בסדר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement