|
100-77
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני לא יודע מה איתכם אבל הלב שלי פועם חזק עכשיו
א-י-ז-ה מ-ש-ח-ק
מזמן לא ראיתי כזה משחק טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
היה משחק טוב אכן
אהבתי מאד את הסל האחרון
מקווה שינצחו את טרוויזו
למה זאת אכן הקבוצה הכי טובה |
|
|
| Narcotic Mind |
ראסמי איזה משחק
איך צעקתי כשמרקוס גורי שם תהלי הופ
מהלך אחד הגדולים |
|
|
| DJentlman |
| היה פצייץ ןהשלשה פשוט:eyes: :eyes: |
|
|
| YuVaL |
היה כ"כ יפהההההה
מזמן לא התרגשתי ככה במשחק
:) |
|
|
| nimrod levi |
הייתי בהיכל...
וואי איזה אווירה הייתה
והיה משחק פשוט מדהים
אין לי מילים
יאללה אם יש פינל פור נוסעים
:happy2: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
הייתי בהיכל...
|
תמות :) |
|
|
| Hell_Copter |
היה משחק נחמד ביותר
ראיתי רק חלקים ממנו כי לא הייתי בבית ואיפה שהייתי זה היה דלוק ברקע...
אז פנאן!!
יאלה עוד שבועיים להביא לבנטון בתחת ושלום על ישראל |
|
|
| DjChook |
אמן
אבל תשמע, יותר ראלי יהיה להפסיד בהפרש נמוך
שזה גם בסדר מבחינתי |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז פנאן!!
|
מוני או רגב?
:crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
מוני או רגב?
:crazy: |
יוגי פנאן!! |
|
|
| itamarsan |
כןן היה בן זונה של משחק ביום חמישי מאוד נהנתיי
אבל תאמת המשחקים הרציניים מתחילים בעוד שבועיים שאנחנו בבנטון תרויזו בבית ואז נתחיל לקוות לטווב
אבל יהייה בסדר |
|
|
|
|