|
Flutlicht rockar för fan (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
mycket snygg hemsida!!!!!!
http://www.flutlicht.com
Har mejlat dom en gång för att få använda deras The Fall till en amatör musik video, blev as tänd på den efter att ha hört Cosmic Gate lira den på Trance Energy... Harinte fått nåt svar men dom har vart in på min FTP och laddat hem exemplet på hur det skulle kunna bli...
Fan det där boknings datumet krockar ju med festen i Jönköing.... men med en hel del tur så kanske dom lirar på samma fest... man kan ju alltid hoppas :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
??????
vad har jag med detta att göra????? |
menade givetvix Nyx...haha sorry....va trött när jag skrev det där :p
Steve: Lika bra att jag säger då ;) Flutlicht SKULLE komma som en överaskning till jönköping och lira efter gielen....mm javet hur FETT det skulle varit...men han (flutlicht) ska komma på¨en av Kinetic festerna som TC anordnar istället....Flutlicht har helt enkel inte ändrat på sin sida :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
menade givetvix Nyx...haha sorry....va trött när jag skrev det där :p
Steve: Lika bra att jag säger då ;) Flutlicht SKULLE komma som en överaskning till jönköping och lira efter gielen....mm javet hur FETT det skulle varit...men han (flutlicht) ska komma på¨en av Kinetic festerna som TC anordnar istället....Flutlicht har helt enkel inte ändrat på sin sida :) | Fan de e ju FÄTT som fan |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan de e ju FÄTT som fan |
Pratade med Gurra om detta....dom kanske slänger in den där Kinetic snart då :) I april eller nåt... vore fett som fan...tyvärr är det juh 18 år på dom festerna....tur att man e anställd ;) Trancemobilen BÖR juh vara igång då! :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Pratade med Gurra om detta....dom kanske slänger in den där Kinetic snart då :) I april eller nåt... vore fett som fan...tyvärr är det juh 18 år på dom festerna....tur att man e anställd ;) Trancemobilen BÖR juh vara igång då! :D |
säg till att dem kan köra det första helgen i april.. typ 5 april skulle vara perfekt :)
e nämligen uppe i sthlm då :)
har bara schema så långt :) |
|
|
| Glorie |
| ehhh, vaaa?? Flutlicht till Linköping? va ere ja läser?????? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Pratade med Gurra om detta....dom kanske slänger in den där Kinetic snart då :) I april eller nåt... vore fett som fan...tyvärr är det juh 18 år på dom festerna....tur att man e anställd ;) Trancemobilen BÖR juh vara igång då! :D | Förhoppningsvis kommer gubbarna igång med min bil nångång under nästa vecka.... Hoppas bara dom inte bokar 4 april för bossarna på jobbet har jus bokat utgång på norra brunn då... Tycker dom ska ta en lördag för ovanlighetens skull... slipper man stressa efter jobbet som man gjort hittills... :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
ehhh, vaaa?? Flutlicht till Linköping? va ere ja läser?????? |
tror inte att något e spikat faktiskt...kanske inte ens borde sagt det :rolleyes: men se det som ett "hoppas" då och spring inte runt och säg att det ÄR så :) Ill be there thats for sure....förresten vet jag nu att det är 2 killar precis som jag trodde från början! Så den som rättade mig (vem det nu var) får allt ta och käka blåbärsoppa! |
|
|
| Glorie |
TC-festerna e aldrig på lördagar... såvitt ja vet.
Mindshooter, Big tssss på dig :D |
|
|
| mindshooter |
| Bokar dom på en lördag så är det nog till att räkna ut mig för jag jobbar söndagar....vet inte om jag har råd med resa + att vara ledig...får se....blir nog fredag som vanligt iaf :D |
|
|
| Vizay |
så om dom kommer blire kinetic istället för jönköping...naj va orättvisst...e ju inte 18 tills dess men flutlicht e några jag verkligen skulle vilja höra :(
ja va ska man säga....de e ju helt sjukt...har sverige haft en mur runt sig tidigare som nån plockat ner nu helt plötsligt...alla feta djs bara väller in över gränserna :D |
|
|
| dj_hysterix |
Flutlicht e grym :)
jag kommer fortfarande ihåg deras första låt..mm..va härlig..för er som inte vet:
Dj Natron & Reverb presents Flutlicht - Amhea ;) |
|
|
|
|