|
Winaars Lucky Strike Dance Awards!!!
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Hey Peeps,
Hieronder de winnaars van de Lucky Strike Dance Awards (LSDA), gisteravond gehouden in de Amsterdam Studio's:
best trance/progressive dj: Tiesto
best tech-house/techno dj: Remy
best clubnight: Chemistry @ Escape
best club: Now & Wow (Rotterdam)
best event: Dance Valley
best producer: Sander Kleinenberg
best breakthrough: Lucien Foort
best party organisation: ID&T
best house/2-step/garage dj: Roog
best drum & breaks dj: Thimbles
best live act: Junkie XL
best international dj: Paul van Dyk
best VJ: Mischa Klein
Lifetime Achievement award: dj Dimitri
Greetz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)
PS Vannacht vertrekken we met een volle bus naar Engeland waar we morgen naar Godskitchen in Birmingham gaan (Tiesto, Seb Fontaine, John Kelly & Timo Maas)!!!
Maandag de foto's en report online (onder voorbehoud)! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Hey Peeps,
Hieronder de winnaars van de Lucky Strike Dance Awards (LSDA), gisteravond gehouden in de Amsterdam Studio's:
best trance/progressive dj: Tiesto
best tech-house/techno dj: Remy
best clubnight: Chemistry @ Escape
best club: Now & Wow (Rotterdam)
best event: Dance Valley
best producer: Sander Kleinenberg
best breakthrough: Lucien Foort
best party organisation: ID&T
best house/2-step/garage dj: Roog
best drum & breaks dj: Thimbles
best live act: Junkie XL
best international dj: Paul van Dyk
best VJ: Mischa Klein
Lifetime Achievement award: dj Dimitri
Greetz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)
PS Vannacht vertrekken we met een volle bus naar Engeland waar we morgen naar Godskitchen in Birmingham gaan (Tiesto, Seb Fontaine, John Kelly & Timo Maas)!!!
Maandag de foto's en report online (onder voorbehoud)! |
Ten eerste: veel plezier in engeland, maar dat zal wel lukken denk ik. ;)
Ten tweede: sjezus, dat lijstje bevat voor mij toch een paar verrassingen:
best producer: Sander Kleinenberg --> hij produceert inderdaad lekker, maar best producer?
best party organisation: ID&T --> tja, ga ik geen woorden aan vuil maken :D
best international dj: Paul van Dyk --> hij is steengoed, maar de beste van buiten nederland? Dat zal iedereen wel voorzichzelf moeten invullen.
best breakthrough: Lucien Foort --> waarom stond armin eigenlijk niet eens bij de genomineerden?
En voor de rest tja, kan ik allemaal wel inkomen.
grtz,
TNG |
|
|
| Blik |
Michiel had toch kaartjes gewonnen hiervoor??
we wachten op een verslag!!!! |
|
|
| Optimus Trance |
| misschien istie nog brak van gister..:D |
|
|
| Rudy |
| Uhm...ik kan ook verslag doen! Michiel had dus die VIP kaartjes gewonnen! 2 wel te verstaan! En ik mocht dus met hem mee! We kwamen daar dus binnen en zeiden dat we op de gastenlijst stonden! Op het parkeerterrein kwamen we BTW ookal Armin van Buuren en Johan Gielen tegen! Nou, wij gingen dus naar binnen en kregen een armbandje zodat we op de VIP tribune mochten! Hele avond gratis zuipen! :):) Toen stonden we daar binnen en kwamen we de ene na de andere DJ tegen! Laidback Luke, Lucien Foort, ROOG, Michel de Hey, Remy, TIESTO, Thimbles, Sander Kleinenberg, Johan Gielen, Armin van Buuren, Dimitry en nog een paar! Was echt phatt! Toen kwamen de awards en moesten al de DJ's naar het podium, wat dus die VIP tribune bleek te zijn! Zaten we daar dus tussen al die gasten! Beetje hallo gezegd en handjes geschud! Die Duncan van ID&T was er ook, de eikel! Johan Gielen en Tijs stonden voor ons een beetje te lullen over welke plaat ze super cool vonden (kon jammer genoeg niet te titel horen) en wie ze dachten dat er ging winnen! Die vriendin van Tiesto is trouwens lekker, holy !!!! Maar Michiel kan wel de rest vertellen, over wat we met die gasten besproken hebben, want ik heb geen zin meer om te typen!:) NOG BEDANKT TROUWENS MICHIEL! Het was gewoon super PHATT!@@@@ |
|
|
| M5 |
wow klinkt echt stoer he al die dj's !!
enne hele avond GRATIS ZUIPEN WOW !!!! mooi man.. |
|
|
| Optimus Trance |
misschoen en domme vraag van mij, of misschien begreep ik t nie goed, maar wie is Ted L. te R??? |
|
|
| Akira |
| ach ja dat tiesto zou winnen is natuurlijk niet zo'n verasssing :o |
|
|
| Obi |
| quote: | Toen volgde er een moment waarover waarschijnlijk heel Nederland, verwant met de scene, nog lang over zal napraten. ID&T had zoals verwacht, de ‘felbegeerde’ ring gewonnen. Echter Big Boss, Stuttenheim, beende met een rotgang op de beide presentatoren af, noemde de hele verkiezing een farce en schold bij wijze van spreken het publiek bijkans de huid vol. Toen werd ik zelf ook een beetje emotioneel, want wat iedereen op dat moment, en waarschijnlijk al veel langer -dacht-, maar niemand durfde uit te spreken. Deed hij dus wel. Hiermee kreeg hij het publiek een moment stil, en een daverend applaus volgde. Even terugkijkend op dat moment, moet je wel realistisch zijn. ID&T heeft veel macht en geld, dus dan kun je dit ook doen. Maar je kan er niet omheen, de man was duidelijk emotioneel en oprecht woest, dat maak je toch niet vaak mee. De manier waarop, verdient echter geen schoonheidsprijs, uit respect voor de mensen die zo’n prijs echt verdienen, had hij het anders moeten brengen, laat ik zeggen -iet wat subtieler.- Desalniettemin, wat hij deed mag een voorbeeld genoemd worden. Ik had het in ieder geval niet achter deze man gezocht, en hij verdient een standbeeld wat mij betreft. Hij die LSDA om zeep hielp, euthanasie van de bovenste plank, niet geheel vrijwillig voor de patiënt, maar ach, die was toch al zo goed als dood. Niet dan? Echt wel dus!!!
LSDA is iets wat nu -wat mij betreft- overleden is. Cremeren, begraven en daarna heel veel stenen er boven op. En dan ga ik er boven op zitten om zeker te weten dat dit ziekmakende dieptrieste evenement nooit meer op de jaarkalender verschijnt. Ik neem aan dat na de vernederende avond van gisterenavond geen enkele DeeJee, producer en clubeigenaar zich ooit nog durft te vertonen op deze puberale gebeurtenis. Dus het probleem lost zich vanzelf op. Ik was even in de veronderstelling dat Mick Boskamp om een uur of twaalf met het schaamrood op de kaken de deur uit gerent was, want ik had hem graag nog even de huid vol gescholden vanwege mijn grondig verknalde avond. Maar nee, bij de ingang was hij druk met een interview van ene Ted L. te R. Tja, het is maar waar je zin in hebt………
Ik denk dat het heel erg hoog tijd wordt, dat een industrie waarvan ik dacht dat deze een beetje volwassen zou zijn, eens flink om de tafel gaat zitten om eens goed met elkaar te praten over deze klinkklare onzin. Want anders wordt het nooit meer wat. Hard hollend, zijn wij de deur uitgerent, om daarna te belanden in Marcanti, Garage en 2 step viel ons ten deel, Tjonge wat ik daar genoten zeg. Een volle bak met blije mensen, na zo’n avond een waar genoegen.
LSDA is dood! Leve LSD!, want daar wordt je pas echt vrolijk van…..
Quark
Oja, met Stuttenheim, of hoe die vogel ook mag heten, zou ik nog wel eens een biertje willen drinken. Die heeft tenminste ballen!!! |
bron: Kremlin
:) |
|
|
| Rudy |
Ja ik heb het gezien! Vage Duncan! Daarna stond hij BTW wel gezellig tussen het publiek te lullen met tiesto!! Dus het was gewoon een act! Als hij echt pissed was geweest, dan was hij gewoon de zaal uitgelopen! Of niet soms? Hij wilde waarschijnlijk weer ff wat aandacht hebben!
BTW Obi was jij er ook? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
misschoen en domme vraag van mij, of misschien begreep ik t nie goed, maar wie is Ted L. te R??? |
Ted langenbach te rotterdam organisator van mtc's enzo. |
|
|
|
|