return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Tanka mitt nya tranceset :P
View this Thread in Original format
zamson
Har gjort en ny mix - den blev helt okej..posta gärna kommentarer!

http://www.revenge.se/playground/za..._march_2003.mp3

(save target as)

här är tracklisten

01. Armin Van Buuren - Yet another day (Armin´s Dub)
02. Jan Johnston - Calling your name (N&F Remix)
03. Cygnus X - Positron (Marco V Remix)
04. Solar Factor - Urban Shakedown (G&M Project Remix)
05. Chicane - Love On The Run (Blank & Jones Dub)
06. Midway - Kung Fu
07. Marcel Woods - Serenity (Techtrance Remix)
08. Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Mix)

kanske inte så orginell tracklist :P

//Zamson
mindshooter
Sjyssta låtar! Ska tanka den när jag kommer hem från fängelset :rolleyes:
zamson
quote:
Originally posted by mindshooter
Ska tanka den när jag kommer hem från fängelset :rolleyes:


lol skolan lr? :)
Glorie
zamson.... hmmm...jäkligt bra!!! Äntligen fick ja tag på Essential DJ Team Mix-remixen av Airport som ja letat ef. natt och dag...den låten upptäckte ja igår e omgjord version av Mark Norman -_Overkill 2001. eller så har ja fel :p
mindshooter
quote:
Originally posted by zamson
lol skolan lr? :)


beror nog på hur man ser det...i skolan lär man väl sig saker?
Jag har iaf permission i ett par dar nu med start om 1 halvtimme.
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
beror nog på hur man ser det...i skolan lär man väl sig saker?
Jag har iaf permission i ett par dar nu med start om 1 halvtimme.


jag med.. ska vi bilda klubb??? ;)
zamson
quote:
Originally posted by Glorie
zamson.... hmmm...jäkligt bra!!! Äntligen fick ja tag på Essential DJ Team Mix-remixen av Airport som ja letat ef. natt och dag...den låten upptäckte ja igår e omgjord version av Mark Norman -_Overkill 2001. eller så har ja fel :p


:) ska tanka mark norman låten o lyssna lite :) Glorie du har ett PM!
Glorie
tack zamson :) *digga :rolleyes: :happy2:

Overkill. I promise u it's the same tune :)
zamson
undrar om det är en remake eller bara nån som snott rakty av :P (som om d inte händer ofta...lr? :) )

mindshooter har du tankat än lr? :D
mindshooter
quote:
Originally posted by zamson
mindshooter har du tankat än lr? :D


I am at this very moment :) Ska dra nu men när jag kommer hem ska jag langa in den på rewritable och lira den i freestylen...blir så bra sååå :) återkommer med kommentar

dj_hysterix
tankar nu...;)
zamson
kom igen me lite comments nu :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement