return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Kalle och Chokladfabriken
View this Thread in Original format
morakickers
Hej allesammans!

Med anledning av att jag måste bo borta under tio dagar tänkte jag bara kort ger er ngt roligt att lyssna på under tiden. Vet inte vilka av er som delar min djupa fascination för Ernst-Hugo Järegårds uppläsning av Roald Dahls saga, men här kommer det enda jag har lyckats hitta under timmar av DC-letande!

OM DET ÄR NÅGON SOM HAR FULL RIP BER JAG ER PÅ MINA BARA KNÄN ATT PM:A MIG!! :D


August Glupsk


Vi ses på Filterheadz, Tiesto, Marco V samt kryssen!!

kram, moramjukisbrallers
Glorie
quote:
Originally posted by morakickers
Med anledning av att jag måste bo borta under tio dagar


vaffö då? :)

vad gäller chokladfabriken.... inte hört... vilket år var d poppis?
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
vaffö då? :)

vad gäller chokladfabriken.... inte hört... vilket år var d poppis?


du skojar med mig va... vet du inte va kalle och chokladfabriken e?
:haha: :haha: :haha: :haha: ;)

ha det bra vad du nu skall göra
morakickers
quote:
Originally posted by Glorie
vaffö då? :)

vad gäller chokladfabriken.... inte hört... vilket år var d poppis?


moster kommer hem till sin lght där jag bor och ska stanna 10 dagar... men men :D

chokladfabriken har gått minst två vändor på tv, en gång när jag var liten (hehe)... kan det varit någon gång mellan 81-84 kanske? och en gång senare, för typ 5-6 år sedan tror jag.

roald dahls böcker är ju annars ganska kända: häxorna har de väl gjort film på t ex. väl värda att läsa ;)

alltid kul att du läser och bryr dig glorie; trevlig helg!
Glorie
quote:
Originally posted by dbl
du skojar med mig va... vet du inte va kalle och chokladfabriken e?
:haha: :haha: :haha: :haha: ;)


neee :crazy: hört talats om det bara :)

quote:
Originally posted by morakickers
alltid kul att du läser och bryr dig glorie; trevlig helg!


-mmmm :) desamma moramjukisbrallers.. Ojjj va ja fnissa när ja läste dä :D
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie
neee :crazy: hört talats om det bara :)


Går det att att ha missat Willy Wonka?
Dioxys
jo, choklad fabriken har gått ett par runder under min tid med på bollibompa :D
Glorie
quote:
Originally posted by Aendy
Går det att att ha missat Willy Wonka?


hehehhe:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: aaaa :)
dj_hysterix
har bara hört talas om kalle och chockladfabriken....men aldrig sett :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement