return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
פיגוע!
View this Thread in Original format
itamarsan
טוב חבר'יה אני לא יודע עם ראיתם חדשות אבל 3 הרוגים בחדירת מחבלים לישיבה בקרית ארבע
מה יהי הסווף רק ההוא למעלה יודע
מי שיוצא היום תשמרו על עצמיכם אחים שלי
|!!!!!!
Hell_Copter
בלי בושה עושים כאלה דברים?!
בישיבה!?!?!
אנשים כולה יושבים שם בסבבה ומדברים בשבת... לא עושים כלום
אז ככה עושים להם?

אין בושה למחבלים האלה... אין להם אלוהים
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
luckystrike
סעמ'ק...
נהיה כבר נוהל יום שישי ...

כל החובשים שם אימנתי בחודש האחרון !
...
אני יקבל את התחקיר של הארוע בטח ביום חמישי
...
Rising
בני שרמוטות!!!!

וואי נו למה דווקא לפני פורים זה חוזר כל החרא הזה?..:(
Sniper
quote:
Originally posted by Rising
בני שרמוטות!!!!

וואי נו למה דווקא לפני פורים זה חוזר כל החרא הזה?..:(


ראסמי מטורף!!
Shahar
צריך לזיין תערבים האלה @@@@@@!!!!!!!!@@@@@@@!!!!!1
יוווו עוד שנה וחצי יהיה לי הזדמנות::::::::P
itamarsan
quote:
Originally posted by Rising
בני שרמוטות!!!!

וואי נו למה דווקא לפני פורים זה חוזר כל החרא הזה?..:(

ואאאאלללה
נקווה שהם לא יעשו משהו בפוריים
Hell_Copter
לפחות יש משהו מעודד ודי משעשע...
אחרי הפיגוע הזה איזה ערס אחד הלך ברחוב וראה איזה ערבי ודקר אותו...
יענו רק בגלל שהוא ערבי
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפחות יש משהו מעודד ודי משעשע...
אחרי הפיגוע הזה איזה ערס אחד הלך ברחוב וראה איזה ערבי ודקר אותו...
יענו רק בגלל שהוא ערבי



חחחחחחחחחח
קטלני

אני אומר
משבוע הבא מתחילים להיכנס בהם
שבוע הבא יש מלחמה בעזרת השם ואז כל דבר הכי קטן שהערבושים עושים לאמריקאים לא יהיה אכפת
וגם שרון אמר
הולכים להיכנס בהם חזק
רואים ששרון הרכיב קואליציה שלא תתנגד לדעה הימנית שלו בקשר לנושא הביטחון
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפחות יש משהו מעודד ודי משעשע...
אחרי הפיגוע הזה איזה ערס אחד הלך ברחוב וראה איזה ערבי ודקר אותו...
יענו רק בגלל שהוא ערבי

:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement