|
Happy Bday REL!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
מזל טוב אריאל!!!!
תכנס לפה יותר שנראה אותך!!!
ואני מבטיח לך שאני קופץ לבקר בקרוב!!!! |
|
|
| luckystrike |
אריאל מזל טוב אחי !
רועי תודיע לי שאתה קופץ !
:) |
|
|
| DjChook |
אריאלללל יא דוגמן
מזל טוב אחי |
|
|
| Hell_Copter |
דיברתי איתו קודם בטלפון ונחשו מה....
סוגר שבת :(
יהיה טוב |
|
|
| warpedd_ |
מזל טוב לאריאל
שיגיע היום ושהוא יבקר בפורום
נ.ב
לא ידעתי שהוא יומיים לפני
איזה מגניב |
|
|
| Rising |
| מזל טוב אחי! :cool: |
|
|
| AnthemFreak |
happy birthday ma brotha'
מזל טוב אחי!:p |
|
|
| MoSH_MaN |
מזלט אחיייייייייי
באאאאאאאגחגחכחיכמ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מזל טוב לאריאל
שיגיע היום ושהוא יבקר בפורום
נ.ב
לא ידעתי שהוא יומיים לפני
איזה מגניב |
מנסה לרמוז לנו משהו? ;)
איזה באסה אבל שהיום הולדת שלך על המגןץ.... נצל את זה לטובה ותצליח בו!! |
|
|
| Sniper |
| מזל טוב אח שלו!!:] |
|
|
| Shahar |
| מזלללללללל טוב אאאאאאאאאאריאל |
|
|
| BlueHawk |
| מזל טוב גבר :toocool: |
|
|
|
|