|
א-י-כ-ו-ת ה-צ-ר-י-ב-ה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
תודה חברים שלי:]]
תאמת שאף פעם לא שמתי לב שהבפאר ירד מתחת ל 90
:]]
אני צירוב
Date
על 32 ככה
ומוזיקה אני צורב על 12
:P |
|
|
| DjChook |
גם תוודא שתמיד יהיה לך כמה ג'יגות פנויות בכונן
C
שלך, תמיד :)
זה יעזור לדיסק
בקשר לבאפר הסבירו, אין לי מה להוסיף
אני צורב על 12 כי זה מה שאני יכול :) |
|
|
| Q-PiXeL |
אף אחד פה לא הזכיר את זה שלכל הצורבים החדשים יש הגנה שכאשר הבאפר מתרוקן הצורב מפסיק תצריבה ומחכה עד שהמידע שוב יתחיל להגיע...
ולא דופק תדיסק כמו בישנים
עכשיו יש שתי סוגי באפרים
אחד של הקריאה ואחד של הצורב
בצורב זה 2-8 מגה...
יכול להיות יש יותר
כשאני עושה קופי מדיסק לדיסק על מהירות גבוה אז הבאפר של הקריאה תמיד נופל ועולה שוב
ככה גם באפר של הצורב
זה בגלל שהדיוידי דפוק
אבל עדיין זה לא דופק תדיסקים |
|
|
| DjChook |
| אני בטוח שההגנה הזאתי היא רק בצורבים איכותיים ולא בזולים האלה שמוכרים ב 300-400 שח |
|
|
| djGoosh |
לי יש צורב
Plextor 40/12/40
ואני עדיין צורב מוסיקה רק על
8
מקסימום
ורק על
TDK
הכי טוב למוסיקה..
תשימו לב שאם אתם צורבים על מהירות גבוהה
ולוחצים
cue
בקומפקטים של פיוניר לדוגמא
הפריימים מתחיל להשתגע ולקפוץ |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני בטוח שההגנה הזאתי היא רק בצורבים איכותיים ולא בזולים האלה שמוכרים ב 300-400 שח |
הצורב של אריק עולה בפנדה 350
ויש לו תהגנה הזאת
אצל
Liteon
זה נקרא
Smart Burn
אצל
LG
זה
Super Link
במחירים שלהם קרוב ל300...
אבל בקיצור זה אותו העיקרון
וזה כבר סטנדרט בצורבים
הינה הסבר מגניב לזה
:D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
:D |
חהחהחהחהחה איזה חמוד זה |
|
|
| DjChook |
אהה גם לי יש
BURN PROOF
אבל ת'אמת זה לא תמיד מפעיל את זה
זה יותר פועלל אני חושב בהעתקות דיסקים
ON THE FLY
בקיצור, אני לא חושב שעם יש עומס על המחשב, אין סיכוי שדיסק יהרס
כי עובדה, זה קורה |
|
|
| Q-PiXeL |
תראה בעקרון אתה צודק
כי אם יהיה עומס על המחשב אז תוכנת הצריבה יכולה להיתקע ואז באמת הלך הדיסק
אבל דברים רגילים שלא מתקיעים תמחשב יותר מדי לא ידפקו תדיסק |
|
|
| DjChook |
מתקיעים... פששש
מילה חזקה
:) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
טוב אני ממליץ לך לצרוב על מהירות של
8X
אם דיסקים מסוג
TDK
SilverLine
אני ממליץ לך לצרוב משחקים בעזרת
FireBurner
אני ממליץ לך לצרוב קבצי מוזיקה אם
CUE
בעזרת
CDrWIN
אני ממליץ לך לצרוב
Data And Music CDS
בעזרת
Roxio.Easy.CD.Creator.v5.1.Platinum-TRiSO
ותהנה מהצורב הזה, אחלה צורב אחי, תתחדש |
|
|
| DjChook |
ואם כבר אנחנו ממליצים אז אני ממליץ ככה
ISO / BIN / CUE - FIREBURNER
DATA / MUSIC - NERO |
|
|
|
|