return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
א-י-כ-ו-ת ה-צ-ר-י-ב-ה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
תודה חברים שלי:]]

תאמת שאף פעם לא שמתי לב שהבפאר ירד מתחת ל 90
:]]

אני צירוב
Date
על 32 ככה

ומוזיקה אני צורב על 12

:P
DjChook
גם תוודא שתמיד יהיה לך כמה ג'יגות פנויות בכונן
C
שלך, תמיד :)

זה יעזור לדיסק

בקשר לבאפר הסבירו, אין לי מה להוסיף

אני צורב על 12 כי זה מה שאני יכול :)
Q-PiXeL
אף אחד פה לא הזכיר את זה שלכל הצורבים החדשים יש הגנה שכאשר הבאפר מתרוקן הצורב מפסיק תצריבה ומחכה עד שהמידע שוב יתחיל להגיע...
ולא דופק תדיסק כמו בישנים

עכשיו יש שתי סוגי באפרים
אחד של הקריאה ואחד של הצורב
בצורב זה 2-8 מגה...
יכול להיות יש יותר

כשאני עושה קופי מדיסק לדיסק על מהירות גבוה אז הבאפר של הקריאה תמיד נופל ועולה שוב
ככה גם באפר של הצורב
זה בגלל שהדיוידי דפוק
אבל עדיין זה לא דופק תדיסקים
DjChook
אני בטוח שההגנה הזאתי היא רק בצורבים איכותיים ולא בזולים האלה שמוכרים ב 300-400 שח
djGoosh
לי יש צורב
Plextor 40/12/40
ואני עדיין צורב מוסיקה רק על
8
מקסימום
ורק על
TDK

הכי טוב למוסיקה..
תשימו לב שאם אתם צורבים על מהירות גבוהה
ולוחצים
cue
בקומפקטים של פיוניר לדוגמא
הפריימים מתחיל להשתגע ולקפוץ
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by DjChook
אני בטוח שההגנה הזאתי היא רק בצורבים איכותיים ולא בזולים האלה שמוכרים ב 300-400 שח


הצורב של אריק עולה בפנדה 350
ויש לו תהגנה הזאת
אצל
Liteon
זה נקרא
Smart Burn

אצל
LG
זה
Super Link
במחירים שלהם קרוב ל300...

אבל בקיצור זה אותו העיקרון
וזה כבר סטנדרט בצורבים

הינה הסבר מגניב לזה

:D
Sniper
quote:
Originally posted by Q-PiXeL

:D


חהחהחהחהחה איזה חמוד זה
DjChook
אהה גם לי יש
BURN PROOF

אבל ת'אמת זה לא תמיד מפעיל את זה

זה יותר פועלל אני חושב בהעתקות דיסקים
ON THE FLY

בקיצור, אני לא חושב שעם יש עומס על המחשב, אין סיכוי שדיסק יהרס

כי עובדה, זה קורה
Q-PiXeL
תראה בעקרון אתה צודק
כי אם יהיה עומס על המחשב אז תוכנת הצריבה יכולה להיתקע ואז באמת הלך הדיסק

אבל דברים רגילים שלא מתקיעים תמחשב יותר מדי לא ידפקו תדיסק
DjChook
מתקיעים... פששש
מילה חזקה

:)

GLoBaL-MUZiK
טוב אני ממליץ לך לצרוב על מהירות של
8X

אם דיסקים מסוג
TDK
SilverLine

אני ממליץ לך לצרוב משחקים בעזרת
FireBurner

אני ממליץ לך לצרוב קבצי מוזיקה אם
CUE
בעזרת
CDrWIN

אני ממליץ לך לצרוב
Data And Music CDS
בעזרת
Roxio.Easy.CD.Creator.v5.1.Platinum-TRiSO

ותהנה מהצורב הזה, אחלה צורב אחי, תתחדש
DjChook
ואם כבר אנחנו ממליצים אז אני ממליץ ככה

ISO / BIN / CUE - FIREBURNER
DATA / MUSIC - NERO
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement