|
För er som tyckte TA va segt
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
OMFG säger jag bara, här är en bild på tranceaddict servern
jävlar vilken settup...fatta va den snubben lägger ner tid och pengar alltså. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ahh en bild från gamla goda Tjernobyl... :gsmile: |
|
|
| morakickers |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh en bild från gamla goda Tjernobyl... :gsmile: |
HAHAHA!!! :haha:
skämt åsido mind, är det där verkligen TA-servern? COOOLT!! är det swamper som driver hårdvaran eller vem är det? |
|
|
| dj_hysterix |
| cool server :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Kna det verkligen vara så... bilden är ju daterad till ´93... låter inte troligt.. det där ser ju ut som några gamla datorer i trä |
|
|
| Mystoz |
phat!
:)
är det den RIKTIGA tranceaddict servern? |
|
|
| Kraith |
| Fram med hålkorten! :p |
|
|
| fruktsoppa |
det kan ömöjligt stämma..
såna där får banne mig inte enligt lag vara inkopplade till ström.. |
|
|
| mindshooter |
| det var Swamper som postade den, klart det kan vara fejk...dåligt skämt iofs med tanke på att den mycket väl kan vara så fet....han har köpt nya prylar såå många gånger vet jag....osså är det faktiks 16.000 medlemmar, ovanpå detta har han email åt en massa och hostar låtar + livesets + videos + radio |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh en bild från gamla goda Tjernobyl... :gsmile: |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kan det verkligen vara så... bilden är ju daterad till ´93... låter inte troligt.. det där ser ju ut som några gamla datorer i trä | *håller med Steve* |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by mindshooter
låtar + livesets + videos + radio |
Jag känner mig så snäll när inte laddar ner något från sidan utan från DC... :clown: |
|
|
| ShyTrance |
| tänkte väl att den inte va server... |
|
|
|
|