return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
För er som tyckte TA va segt
View this Thread in Original format
mindshooter
OMFG säger jag bara, här är en bild på tranceaddict servern



jävlar vilken settup...fatta va den snubben lägger ner tid och pengar alltså.
SteveTranz4ever
Ahh en bild från gamla goda Tjernobyl... :gsmile:
morakickers
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh en bild från gamla goda Tjernobyl... :gsmile:



HAHAHA!!! :haha:

skämt åsido mind, är det där verkligen TA-servern? COOOLT!! är det swamper som driver hårdvaran eller vem är det?
dj_hysterix
cool server :p
SteveTranz4ever
Kna det verkligen vara så... bilden är ju daterad till ´93... låter inte troligt.. det där ser ju ut som några gamla datorer i trä
Mystoz
phat!

:)

är det den RIKTIGA tranceaddict servern?
Kraith
Fram med hålkorten! :p
fruktsoppa
det kan ömöjligt stämma..

såna där får banne mig inte enligt lag vara inkopplade till ström..
mindshooter
det var Swamper som postade den, klart det kan vara fejk...dåligt skämt iofs med tanke på att den mycket väl kan vara så fet....han har köpt nya prylar såå många gånger vet jag....osså är det faktiks 16.000 medlemmar, ovanpå detta har han email åt en massa och hostar låtar + livesets + videos + radio
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ahh en bild från gamla goda Tjernobyl... :gsmile:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan det verkligen vara så... bilden är ju daterad till ´93... låter inte troligt.. det där ser ju ut som några gamla datorer i trä
*håller med Steve*

Connector
quote:
Originally posted by mindshooter
låtar + livesets + videos + radio



Jag känner mig så snäll när inte laddar ner något från sidan utan från DC... :clown:
ShyTrance
tänkte väl att den inte va server...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement