|
רק רציתי לשתף אתכם... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vman |
רוברט בכלל לא חרא של בן אדם והוא האחרון שיש עליו פוזה.
אני לא מאמין שאי פעם בן אדם שאל אותו שאלה באי מייל או בפורום של הרדיו והוא לא ענה ואני עוד יותר לא מאמין שישהו ניגש אליו במסיבה והוא לא היה נחמד אליו ! |
|
|
| MoSH_MaN |
כוחותיו של רוברט השתלטו עליך
בחיית אל תהפוך להיות צבוע כמוהו
כי אני מתחיל לשים לב
וגם כן קחו דומגה את אירבייס
לאנשים שבאמת מכירים אותו
הוא ניהל את טראנס גייט והיה סמל לכל האמ פי 3
והיום שהוא מרוויח כסף
הוא נגד וזה והוא מתנהג ממש כמו צבוע חושב שהוא הכי טוב
ויש לו כשרון
והוא עדיין נחמד לכל האנשים כאן
חפיף בקטנה
רוברט עושה הרבה בשביל כסף
ואני אומר לך שוב אודי
אל תגן עליו כי זה לא יעזור
Robert ATA HOMO |
|
|
| DjChook |
תשמעו אתם לא יכולים לדבר על אנשים שאתם לא מכירים אישית
אני שומע ממה שאודי אומר ומאד אחד שאני מכיר ששניהם מכירים את רוברט אישית
ואומרים שהוא אחלה בן אדם.
וזה לא שהם מתחנפים אליו, זה לא שכולנו פה מכירים את רוברט ונלשין לו על מה שהם אמרו
בכל מקרה אני מזמן לא שמעתי אותו מתקלט אבל שמעתי אותו לפני שנה בערך והוא היה תותח
מה זה להרדים מסיבה ? רוב הסיכויים שהמארגנים עשו טעות בבחירת הסגנונות / קהל
ובקשר לזה שפותחים מסיבה עם האוס
זה תלוי מתי עלית..
בעיקרון לדעתי הדיג'יי המרכזי צריך להתחיל לנגן את המוזיקה המרכזית יעני של ההאוס / טראנס
ואז הדיג'יי שאחריו ממשיך עם הממוסחרים
ומה שבא לו |
|
|
| fishfish |
אנשים יקרים, מה השנאה כלפיי?
אני רק דיווחתי מה קרה, חוץ מזה לא אני תיקלטתי אלא חבר שלי, אני סתם שמתי כמה טראקים וירדתי לרקוד....
והסט שהוא ניגן די הרדים את הקהל.... מצטער!
אודי !
אני רואה שלקחת את זה אישי אם יצאת מהמחילה שלך והגבת למה שאמרתי, לא אמרתי את זה כדי לרדת עליו עד כדי כך, אולי בערבים אחרים הוא יותר טוב, פשוט באותו ערב הוא די הרדים... למרות שאני נהניתי מכל רגע! |
|
|
| Trance man |
אני לא שונא אותך:p
אני גם בגישה של צ'וק, מי אמר שזה חובה לחמם את המסיבה עם ראפ?
זה תלוי בקהל באמת..
ומה זה היה שהמנהל אמר "ערב טוב סנסיישן "??? למה הוא אמר את זה? חחחח
:D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Trance man
ומה זה היה שהמנהל אמר "ערב טוב סנסיישן "??? למה הוא אמר את זה? חחחח
:D |
המנהל חי בנדמה לי שהוא באירופה..:wtf:
כולה מסיבה במרום גולן..(אין לי מושג איפה זה)
לא צריך ללכלך על אף אחד.. כולם עושים טעויות...
וזה שיש לתקליטנים גישה שונה לאחר שהם מתפרסמים זה לפעמים טבעי מאוד..
הבנאדם עובד יותר קשה ממני וממכם..מגיע לו גם לשחק אותה מדיי פעם..
אבל לא אמרתי שהוא צריך להתנשאות וכל החרא הזה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה ערב מעניין היה לך
רק לא הבנתי, בשביל מה הוא שינה לך את הכיוונים בפטיפונים?
משעמם לו בחיים???:conf: :conf: :conf: |
|
|
| fishfish |
הוא בטח רצה לדאוג שהם יהיו כמו שהוא רגיל לעבוד...(מבחינת הגובה, המשקל וכו')
מה שכן, הרווחתי רגל לפטיפון שפירקתי מטכניקס ישן שהיה במועדון.
ולכל האנשים שענו קודם, אני אגיד לכם למה כתבתי את התגובה שלי על הערב:
מה לעזאזל הבן אדם אומר שהוא תיקלט בסנסיישן (אני בטוח ש -id&t לא שמעו מי הוא בכלל, ואם כן אז סליחה), הוא גם מחזיק מעצמו היוצר הטוב ביותר במדינה של מוזיקה אלקטרונית... (אהם אני לא חושב שהוא מספר 1!)
וזהו, די לשנאה בין הטראנסאדיקטים, קחו את הכל בסבבה. |
|
|
| Sniper |
עם אני גם חושב כמו חן
אבל דוגרי הוא עובד מספיק קשה בשביל להגיע למה שהוא עכשיו
והקטע עם הסנסיישן
גאד למה?!@
#$חחחח
והבוט לוג של פייטליס וגוד
זה אחד הדברים יותר ליגה ששמעתי
:]] |
|
|
| luckystrike |
אודי בקשר לזה שיצאת מהמחילה שלך אתה לא בסדר
יא קקה איפה אתה ? פעם היית פה הרבה , פתאום נעלמת
תבוא לבקר יותר :)
אני בטוח שאתה יכול לתרום פה הרבה ...
בקשר לגיטלמן - שמעתי מאנשים שעבדו איתו שהוא אחלה גבר
כמו אודי וגם אחד מהיחידה שלי שמאמן איתי תיקלט איתו
ועבד איתו הרבה ושניהם אומרים שהוא סבבה ...
מצד שני זה לא מתקרב לכמות האנשים שאומרים
שהוא חרא של בן אדם שיעשה הכל בשביל הכסף ...
שמעתי עליו יותר מדי דברים רעים
אבל עדיין הכל בגדר שמועות מפה ומפה ...
למי אכפת אבל ?
העיקר שעוד יוצר ישראלי מצליח גם בחו"ל ...
חבל לי שארתור גורדון לא מצליח ככה למה הוא באמת אחלה
אני מת על גורדון ...
:)
כמו שפישפיש אמר קחו את הכל בסבבה ... |
|
|
| Vman |
אני באמת כל הום במחילה יש לי לימודים מכללה עבודה באלאגנים
וברור שיש יותר שמועות שרוברט חרא אתה שוכח איפה אתה גר ??????????
ישראל כאילו!!!!!!!!!!!
בן אדם יעדיף להוריד לעצמו רגל לפני שהוא יפרגן!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vman
אני באמת כל הום במחילה יש לי לימודים מכללה עבודה באלאגנים
וברור שיש יותר שמועות שרוברט חרא אתה שוכח איפה אתה גר ??????????
ישראל כאילו!!!!!!!!!!!
בן אדם יעדיף להוריד לעצמו רגל לפני שהוא יפרגן!! |
יש בזה משהוא אחי
...
:)
בכל אופן תראה אות עצמך פה יותר
תוסיף את עצמך לסטיקי של המיט ט'ה קראו ... |
|
|
|
|