|
Idols finale
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
*schaam*
Nou het gaat beginnen... :rolleyes:
Wordt het Jim of Jamai? Aan de posters in de straat te zien zal het Jamai wel worden, maar misschien kan Jim nog een goede poging doen andere kijkers dan de BrEeZaH-sLeTjEs aan zich te binden :D |
|
|
| robin |
jim zal toch wel winnen.. al die kut-hoertjes stemmen toch wel op hem :whip::whip::whip:
wel lullig voor die jim dat ie al 18 weken verkouden is :toothless |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by robin
jim zal toch wel winnen.. al die kut-hoertjes stemmen toch wel op hem :whip::whip::whip:
wel lullig voor die jim dat ie al 18 weken verkouden is :toothless |
vast en zeker de coke... snifff!
:stongue: |
|
|
| Stivvekk |
Misschien dat iedereen die vorige keer op Hind heeft gestemd nu op Jamaï ga stemmen omdat Jim haar heeft 'verslagen' op de bank.
Jamaï heeft trouwens ook nog nooit op die bank gezeten, ik denk dat Jamaï dus de beste kans heeft. |
|
|
| robin |
nou vertellen die pisflikkers-van-jury hem ook nog dat ie van "het beeld afspettert" "geweldig" "ik garandeer dat dit een hit wordt"
tuurlijk geef onze junk nog ff een egoboost..
grote bom op de studio, jim weg, idols weg, tooske weg, kut-hoertjes-die-zo-nodig-bij-de-finale-moeten-zijn weg..
laat CSI nou maar beginnen, dat vind ik tenminste nog een beetje boeiend :D:D
+punt.. volgende week geen idols op tv |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
Misschien dat iedereen die vorige keer op Hind heeft gestemd nu op Jamaï ga stemmen omdat Jim haar heeft 'verslagen' op de bank.
Jamaï heeft trouwens ook nog nooit op die bank gezeten, ik denk dat Jamaï dus de beste kans heeft. |
klopt zo dacht ik ook al, maar die sjim wint toch vast wel, de breezah sletjes, huppelkutjes, kut-hoeren, rulen nederland vandaag de dag.. (dus ook idols:rolleyes:*zucht*) |
|
|
| Stivvekk |
| Nou eigenlijk vond ik Jim beter vanavond, maar dat komt omdat ik 'Under the bridge' gewoon een prettig nummer vond en de rest die werd gezongen niet. |
|
|
| total woot |
| Jim de Junk mag van mij opzouten (hij zingt door zn neus, snuift door zn neus...wie weet poept ie dr ook door :D zo klinkt t iig wel :p) |
|
|
| New Wave |
| HIND!!! WWHOEHOE!!!!!!!! |
|
|
| mr.marcello |
Als die Gaymaï maar niet wint vanavond!  |
|
|
| LightForce |
Als het tussen Jim en Jamai gaat, ga ik voor Jamai, die bespeelt het publiek, leeft zich in, en zingt nog niet eens onaardig. Jim staat er als een (coke) euhm Zoutzak bij.... Beetje met armpje zwaaien en beetje heen en weer wiebelen op zijn poten zoals elke 2e klas brugklasser tijdens zijn eerste schuifelpartijtje doet met zijn nieuwe breezah-slet van een vriendinnetje :)
Nee geef mij maar dan Jamai! |
|
|
| mr.marcello |
ZAPPPPUUUUHHHHH!!!
:p |
|
|
|
|