|
Marco V gästar NRJ
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Ja den mest chatiga radio kanalen i etern ska faktiskt få besök av Marco V den 22 mars, han ska spela som gäst DJ... nåt att se fram emot kanske :) |
|
|
| Connector |
YES! Såg det på NRJ's hemsida. Att en skitkanal som NRJ kan få så fint besök, helt otroligt ;)
Eller Marco kommer väll inte dit...? Han skickar väll en mixad CD och är hemma och myser framför TVn :)
Jag rippar iallafall! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Connector
Eller Marco kommer väll inte dit...? Han skickar väll en mixad CD och är hemma och myser framför TVn :) | Det gör han rätt i... ha ha :toothless |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det gör han rätt i... ha ha :toothless |
hahaha :D ja det gör han väl..:haha: |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det gör han rätt i... ha ha :toothless |
:D :D |
|
|
| dj_hysterix |
cosmic GATE setet var bra....spela in den på mdn..:p
nästa gång blir det då marco V :) |
|
|
| RebeL9 |
ja alltså det är så pinsamt att NRJ försöker ge bilden av att kända djs åker dit och mixar live vilket de verkligen inte gör. Varför i all världen skulle Marco V eller Flutlicht ens orka åka till en sketen radiostation som NRJ? :)
Precis som i fallet Cosmic Gate och Flutlicht så skickar de helt enkelt en mix som de sänder. Detta är oftast samma mix som de skickar till flera andra radiostationer. Flutlichts liveset på NRJ var tex exakt detsamma på flera andra nordiska stationer.
Man vet inte om man ska skratta eller gråta :)
TRAGISKT ÄR DET IALLAFALL! |
|
|
|
|