return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
[UPDATED!]JPLP's real story! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Lytchix
A NEW EPISODE OF JP's STORY!!

HAVE FUN! :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
total woot
whahahaaa, humor dit!
arj1o1
LOL:tongue2
robin
ik begrijp t helemaal niet meer.. jplp is een man (toch) hij heeft een vrouw in z'n avatar, en dr staat boven miss holland 2004.. *gaat ie zich laten ombouwen dan*, nou willen die fransen dus dat wij kikkers gaan beschermen tegen jplp .. maar waarom heeft ie dan zelf ook zo'n save the frogs banner in zn sig

me confused :conf: :D
jploveparade
Dat komt van al die weed die die Fransen in ons land kopen. Dat spul is veel te sterk en daar gaan ze raar van doen :o
Blik
quote:
Originally posted by robin
ik begrijp t helemaal niet meer.. jplp is een man (toch) hij heeft een vrouw in z'n avatar, en dr staat boven miss holland 2004.. *gaat ie zich laten ombouwen dan*

me confused :conf: :D

jij stond zeker niet vooraan met het uitdelen van de hersencellen...

Jp is een man, hij is (waarschijnlijk) hetero, daarom heeft die een lekker dier in z'n avatar gezet, waarvan hij hoopt dat ze Miss Holland 2004 word. DuH!!!
LightForce
Dat is dus duidelijk een geval wat niet uit een "Eicellius Intillectus" komt :stongue: :stongue: :stongue:
robin
lekker blik NOT :whip: :whip: :whip: als je nou dat laatste zinnetje ook in je quote liet zitten dan ..leek ik niet zo dom.. nej maar k snap niet helemaal waarom hij zelf zo'n banner in zn sig heeft.. die eigenlijk een beetje anti ..hem.. is. k bedoel we moeten die frogs toch saven van hem??
jploveparade
*Thread Closed*

:D
robin
sommige mensen :D:D:D

Lytchix
quote:
Originally posted by Blik
jij stond zeker niet vooraan met het uitdelen van de hersencellen...

Jp is een man, hij is (waarschijnlijk) hetero, daarom heeft die een lekker dier in z'n avatar gezet, waarvan hij hoopt dat ze Miss Holland 2004 word. DuH!!!

Now you have the proof that jploveparade is zoophilic!
So be careful!

And above all, save the frogs! :D :D :stongue: :stongue:
robin
die fransen zijn raar.. ze begrijpen toch helemaal niet wat dr in die quote staat??:conf: en wat is een zoophilic :conf: :conf: :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement