return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מזל טוב לתומר
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
מזל טוב יא "סטלן"
!!!

:eyes: :disbelief :thepirate



שיהיה בשמחות
Hell_Copter
מזל טוב אח שלי!!

התאפקתי לא לפתוח לך ט'רד...
עזוב למה :)

מקווה שהלך לך טוב היום במגן...
לפחות אם הקשבת לנו אז יש לך את הקומבינטוריקה נכון ;)
DjChook
מזל טוב

קומבינטוריקה סאקס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
קומבינטוריקה סאקס


לא כשעושים את התרגיל כולם ביחד :)

נכנסה לכמה דקות מורה שאיך שהיא נכנסת היא עושה לנו לא אכפת לי שתעתיקו
וכולם חושבים אולי היא מבלפת ואז היא עושה אל תדאגו זה ממש לא אכפת לי והלכה לדלת לשמור שאף מורה לא תבוא

אז עשינו כולם את הקומבינטוריקה ביחד...
אמרתי לכולם את סעיף א שצדקתי בו ואמרו לי את הדרך בסעיף ב... כי הגעתי לתשובה אבל לא בדרך שאפשר לרשום :)
יצא בסט!!

גם חבר שלי ואני החלפנו דפים בפרק השלישי... יענו בשתי יחידות האחרונות
הבאתי לו שאלה באנליטית והוא הביא לי סעיף בוקטורים :D
סידור ;)
Sniper
מזל טוב אח שלו!!!:]
Rising
מזל טוב גבר...;)
HyPeRSoNiC
מזל טוב!!!!!!!!!! :eyes: :D :) :clown: :clown: :clown: :eyespop: :eyespop: :tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :happy2: :happy2: :tongue2
itamarsan
מזל טובבבב אישששששששששש!!!!!!!!!!!
TinkerbeL
מ-ז-ל- ט-ו-ב

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
arik
מזל טוב מותק!!!

תצליח בלימודים
ושיתגשמו כל משאלות ליבך
:p

warpedd_
תודה אחים ואחיות
:D :D :D

ורועי שמעתי מה שרץ שמה באמת עזר לי כי מזה לא היה נראה לי שהייתי בכיוון
;)
Flotser
מזל טווווווווווווובבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ברכות ושמחות והרבה בתולות!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:


****EDIT***

חשבתי זה יצא חרוז, אבל זה לא ממש יצא חרוז, אז אני מקווה תסלח לי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement