|
מזל טוב לתומר
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
מזל טוב יא "סטלן"
!!!
:eyes: :disbelief :thepirate

שיהיה בשמחות |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי!!
התאפקתי לא לפתוח לך ט'רד...
עזוב למה :)
מקווה שהלך לך טוב היום במגן...
לפחות אם הקשבת לנו אז יש לך את הקומבינטוריקה נכון ;) |
|
|
| DjChook |
מזל טוב
קומבינטוריקה סאקס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
קומבינטוריקה סאקס |
לא כשעושים את התרגיל כולם ביחד :)
נכנסה לכמה דקות מורה שאיך שהיא נכנסת היא עושה לנו לא אכפת לי שתעתיקו
וכולם חושבים אולי היא מבלפת ואז היא עושה אל תדאגו זה ממש לא אכפת לי והלכה לדלת לשמור שאף מורה לא תבוא
אז עשינו כולם את הקומבינטוריקה ביחד...
אמרתי לכולם את סעיף א שצדקתי בו ואמרו לי את הדרך בסעיף ב... כי הגעתי לתשובה אבל לא בדרך שאפשר לרשום :)
יצא בסט!!
גם חבר שלי ואני החלפנו דפים בפרק השלישי... יענו בשתי יחידות האחרונות
הבאתי לו שאלה באנליטית והוא הביא לי סעיף בוקטורים :D
סידור ;) |
|
|
| Sniper |
| מזל טוב אח שלו!!!:] |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| מזל טוב!!!!!!!!!! :eyes: :D :) :clown: :clown: :clown: :eyespop: :eyespop: :tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :happy2: :happy2: :tongue2 |
|
|
| itamarsan |
| מזל טובבבב אישששששששששש!!!!!!!!!!! |
|
|
| TinkerbeL |
מ-ז-ל- ט-ו-ב
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| arik |
מזל טוב מותק!!!
תצליח בלימודים
ושיתגשמו כל משאלות ליבך
:p |
|
|
| warpedd_ |
תודה אחים ואחיות
:D :D :D
ורועי שמעתי מה שרץ שמה באמת עזר לי כי מזה לא היה נראה לי שהייתי בכיוון
;) |
|
|
| Flotser |
מזל טווווווווווווובבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ברכות ושמחות והרבה בתולות!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
****EDIT***
חשבתי זה יצא חרוז, אבל זה לא ממש יצא חרוז, אז אני מקווה תסלח לי! |
|
|
|
|