return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
lexikon 4
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjo!

Jag känner ett sånt enoooormmt behov av att lyssna på lexicon 4 - reach me idag... men problemet är att jag inte kommer åt ftp eller dc härifrån..

Nån som har möjlighet att slänga upp den på www, så bjuder jag på snickers eller något nästa gång vi träffas :-)
dbl
hade jag haft den och haft tid så hade jag lagt upp den.. har dock varken låten (vad jag vet iallafall) eller tid.. msåte med bussen snart
ShyTrance
kan du inte komma in i nå ftp?
du skulle kunna få den, fast på en ftp.. =/
sipowitz
quote:
Originally posted by ShyTrance
kan du inte komma in i nå ftp?
du skulle kunna få den, fast på en ftp.. =/


Nej spärrat :-/
SteveTranz4ever
Själv har jag haft ett enormt behov av att lyssna på hård jävla musik idag... så skönt.. på med alla högtalare runt om i lägenheten å bara pUmPa... :gsmile:
Glorie
quote:
Originally posted by sipowitz
Jag känner ett sånt enoooormmt behov av att lyssna på lexicon 4 - reach me idag...


hehehe, va rolig du e :) ja hade det där suget för ett par dar sen.. så ja var tvungen att ladda ner både reach me OCH Oleta Adams låten... Get here :)
Vizay
Ladda hem

bara å ta högerklicka å spara som osv :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
Ladda hem

bara å ta högerklicka å spara som osv :)
Tack fan.. hade ju faktiskt inte denna mix... fan va bra den e !
Vizay
hehe niemos problemos...va gör man inte för sina medtrancers? ;)
sipowitz
quote:
Originally posted by Vizay
Ladda hem

bara å ta högerklicka å spara som osv :)


TACK TACK TACK TACK TAAAACCCKKK =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement