|
lexikon 4
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo!
Jag känner ett sånt enoooormmt behov av att lyssna på lexicon 4 - reach me idag... men problemet är att jag inte kommer åt ftp eller dc härifrån..
Nån som har möjlighet att slänga upp den på www, så bjuder jag på snickers eller något nästa gång vi träffas :-) |
|
|
| dbl |
| hade jag haft den och haft tid så hade jag lagt upp den.. har dock varken låten (vad jag vet iallafall) eller tid.. msåte med bussen snart |
|
|
| ShyTrance |
kan du inte komma in i nå ftp?
du skulle kunna få den, fast på en ftp.. =/ |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
kan du inte komma in i nå ftp?
du skulle kunna få den, fast på en ftp.. =/ |
Nej spärrat :-/ |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Själv har jag haft ett enormt behov av att lyssna på hård jävla musik idag... så skönt.. på med alla högtalare runt om i lägenheten å bara pUmPa... :gsmile: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Jag känner ett sånt enoooormmt behov av att lyssna på lexicon 4 - reach me idag... |
hehehe, va rolig du e :) ja hade det där suget för ett par dar sen.. så ja var tvungen att ladda ner både reach me OCH Oleta Adams låten... Get here :) |
|
|
| Vizay |
Ladda hem
bara å ta högerklicka å spara som osv :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
Ladda hem
bara å ta högerklicka å spara som osv :) | Tack fan.. hade ju faktiskt inte denna mix... fan va bra den e ! |
|
|
| Vizay |
| hehe niemos problemos...va gör man inte för sina medtrancers? ;) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Vizay
Ladda hem
bara å ta högerklicka å spara som osv :) |
TACK TACK TACK TACK TAAAACCCKKK =) |
|
|
|
|