return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Ik ben op zoek naar de orginele Magik CD's (met elfjes)
View this Thread in Original format
blighty
Hi all,

Ik ben op zoek naar deel 1 t/m 4 van de Magik serie. En dan de exemplaren met de elfjes. Doet iemand ze weg, of weet iemand waar ze nog (ZEER onwaarschijnlijk) te krijgen zijn?

Greetings,
Blighty
AFTERNATIVE
Mn broer heeft Magik 4 metdat elfje (mooiste voorkantje van de magik serie vinnik), zal vragen oftie em wegdoet aangezien hij er tochniet naar luistert meer, maar dan denk ik zelf dat ik em neem, dus reken er toch maar niet op:D

ok dit is een kutpost waarje nix aan heb
blighty
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Mn broer heeft Magik 4 metdat elfje (mooiste voorkantje van de magik serie vinnik), zal vragen oftie em wegdoet aangezien hij er tochniet naar luistert meer, maar dan denk ik zelf dat ik em neem, dus reken er toch maar niet op:D

ok dit is een kutpost waarje nix aan heb

hehe, bezoek ik hier het forum voor?? ;)
arjoderoon
ik heb ook magik 4. maar dan moet je wel met een heel mooi bod komen voor ik die weg doe. :)
arj1o1
op markplaats bied iemand er 5 aan

daar zoekt trouwens nog iemand naar de magik (met elfjes) ben jij dat ook?
blighty
quote:
Originally posted by arj1o1
op markplaats bied iemand er 5 aan

daar zoekt trouwens nog iemand naar de magik (met elfjes) ben jij dat ook?

ja ;)

Greetings,
Blighty
jploveparade
Mijn broertje heeft de hele serie in onberispelijke staat maar wil ze absoluut niet kwijt.

(lees: wachten tot ie in geldnood komt)
Apoptosis
Elfjes?? De originele Magik 1 t/m 4 die hebben toch nie allemaal elfjes? k heb lekker alle originele hoesjes :p.

Magik 1 - Een elf-achtige libelle
Magik 2 - Een olifant-slak
Magik 3 - Een vliegende schildpad
Magik 4 - Een elfje op een schildpad

Goed... maarre sorry, ook ik doe deze nie weg. ZEKER niet omdat deel 2 en 4 aan de binnenkant GESIGNEERD zyn door onze Tijs Verwest :D :p :disbelief :crazy: :tongue3 :gsmile: :wtf: :toocool:

Veel succes iig nog!

:)
magikmuzik
ben de eerste 3 magiks ook al heel lang aan het zoeken.
hope you're the lucky one...
grtz
blighty
Verdikkie, wordt nog moeilijk merk ik :)

Jesse
ik heb ze ook allemaal origineel (dus voordat ze allemaal een ander hoesje kregen) maar deel 3 had ik een tijd geleden alleen gekopiëerd. Toen waren de 'originele' cd's niet meer te krijgen, alleen met nieuw frontje.

Ik heb toen via Bol.com deel 3 nog kunnen kopen met origineel hoesje.
Misschien dat zij er nog een paar hebben liggen, je weet niet hoe goed Bol die cd's verkoopt..

Vraag het hen ff anders, misschien hebben ze er nog liggen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement