return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
#taforum ownt 300 BrEeZaH-sletjes van IDOLS!
View this Thread in Original format
Switch
[21:32:59] ey
[21:33:12] hai
[21:33:31] alles
[21:33:34] goed?
[21:33:47] ja hoor
[21:33:50] en met jou?
[21:34:07] ja
[21:34:22] ben je nou jamai?
[21:34:29] ja
[21:34:36] de enige echte
[21:34:37] echt grappig
[21:34:53] zeg eens iets waardoor ik weet dat je het echt bent
[21:34:58] ahaahah ik vind het echt grappig
[21:35:13] effe wachten, ik zet effe mijn bril op
[21:35:29] zo ben ik weer
[21:35:47] "what will i ever do, to make you love me?"
[21:35:53] is dit genoeg?
[21:35:57] jahoor
[21:36:29] maarja iedereen kan zeggen dat ie jamai is
[21:36:51] tja als ze zo triest zijn
[21:37:10] zolang ze er zelf maar blij mee zijn
[21:37:19] ja dat is waar
[21:37:37] en wat ben je nu van plan te gaan doen?
[21:37:42] ik bedoel na al dit gedoe
[21:38:11] tja ik ga eerst mijn single uitbrengen
[21:38:44] daarna weet ik nog niet
[21:39:03] ja slecht antwoord
[21:39:24] hoezo?
[21:39:37] ik heb het nog veel te druk op dit moment
[21:39:47] ik heb nog lang niet alles uitgestippled
[21:39:54] uitgestippeld
[21:40:01] ja dat is waar en je bent nog zo jong!
[21:40:13] nah dat valt nog wel mee hoor
[21:40:35] ow tja.....
[21:40:52] was je oma er nou gister ook bij?
[21:41:37] ja ze was backstage
[21:41:52] echt schattig mens
[21:42:01] ze heeft wat last van de rug dus ze had zo'n uiterst relaxte stoel gekregen
[21:42:37] ow ahaahah
[21:43:16] en heb je t druk op msn?
[21:43:27] ja heel erg
[21:43:40] elke minuut wordt ik weer ergens toegevoegd
[21:43:50] ja dat geloof ik graag
[21:43:57] populair he!
[21:44:06] :)
[21:44:18] mag ik vragen hoe oud je bent?
[21:44:28] 17
[21:44:37] zow!
[21:44:41] je bent ouder dan mij
[21:44:55] ja net 17 hoor
[21:44:59] tegenvaller he
[21:45:02] ah ok :)
[21:45:05] nee hoor
[21:46:41] verder alles goed? met je gewone leven bedoel ik?!
[21:46:49] IK HEB GEEN IDEE
[21:47:00] AL EEN TIJDJE GEEN GEWOON LEVEN MEER GEHAD :)
[21:47:03] oops caps
[21:47:25] ow
[21:47:28] never mind
[21:48:54] wat ga je morge doen?
[21:49:10] uitslapen
[21:49:14] heel lang
[21:49:21] en verder?
[21:49:23] ik heb dispensatie gekregen op school
[21:49:32] en in de avond?
[21:49:39] naar mijn oma weer
[21:49:51] en verder nix?
[21:50:07] nee effe lekker niks doen
[21:50:52] aaaaaaaaah jij bent echt een sukkel je gaat toch naar barend en van dorp morge neppe jamai
[21:51:08] nee dat is gecanceld
[21:51:17] nog ff
[21:51:25] geloof je zelf
[21:51:46] dan geloof je het toch niet
[21:51:55] sorry
[21:52:20] sorry
[21:52:27] ach maakt niet uit
[21:52:35] er zijn zoveel jongens die me nadoen
[21:52:44] ow ja dat zal wel
[21:53:36] ik ga weer
[21:53:40] succes met alles
[21:53:42] kus x
[21:53:49] zal ik je wat geheims vertellen?
[21:54:06] zeg maar
[21:54:10] ik ben Jamai helemaal niet. ik heb een scheithekel aan jim en jamai, en aan die kutkinderen die compleet geen smaak hebben. get a life!!!! leer eens echte muziek te waarderen, en niet die monotome neusfluiten van een jim en een jamai.
[21:55:22] rot op sukkel
[21:55:31] whahahaha
[21:55:32] No such nick/channel

en zo verloren we weer een gefrustreerde tiener op IRC :D
SnuggLe


Taforum OWNZ you.
De hele chat zit op dat Jim kanaal :D
Switch
oeh georgeous looking specimen!!! pssssjj :D
Bellie
Whahahahahahaa :D :D :D
Teal'k
WHAAaaa, omfg, strax kan je ze daar OOK al laten strippen voor webcam ..
SnuggLe
En nog meer mensen zijn ge0wned. Tis een beetje kinderachtig maar oke :) was wel LOL!
Op een gegeven moment had ik de echte nick "JIM". Toen werd ik helemaal gek, 30 priveberichten per minuut :D Wel lollig. Opmijn hele hele hele oude msn wat toegevoegd. Beetje triest maar BOEIEND!
Nog iemand die geowned is:


Wie moet d'r foonnummer?



Ps sommige mensen op IRC waren jaloers. Een niet nader te noemen TA-er die als "Jamai-" door het leven ging. Ra ra wie het was ;)
ScuL
damn zeg. net terug van m'n vakantie en die hele hype rondom idols herinnert me er meteen weer aan wat voor een hersenloze meeloopjeugd er hier toch rondhobbelt :crazy:

ik ga me echt afvragen hoe die breezerkids zich later gaan handhaven in het leven als ze zelfstandig keuzes moeten maken :rolleyes:

mediahype is niet eens afdoende om dit uit te drukken :eyes:
SnuggLe
KIM = morgen vrij, maar moet leren zegt:
maar normaal ben ik altijd vrij nuchter, ik kan alleen niet zo goed tegen breezer haha
Jim kan niet bewijzen dat hij de echte is, maar jullie hoeven me niet te geloven! zegt:
hahahah, ik ook niet goed
KIM = morgen vrij, maar moet leren zegt:
dan ga ik allemaal gekke dingen doen


LOL :D
eieregooie
Hahahahahaha!!!
arj1o1
LOL:crazy:

SanduTje
bahAhAHahah er zijn echt domme mensen in deze wereld... sjeezus!



wel koole actie :D
arjoderoon
whahaha dit is echt vetttt... en die kim is dat lekkere kind op die foto snuggle? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement