return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מושיק בגיא פינס
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
מישהו ראה את הכתבה עליו?
מה אתם חושבים?
ומה אתם אומרים על הכוסית הזאת מהמגאזין?!?!?!?!?
איזו מהממת!!
DjChook
ראיתי
כבוד

אבל הוא לא מוכר לי ...

:\
Trance man
לא ראיתי..
מתי זה היה??
Gil Shwarts
ממש עכשיו :)
Trance man
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
ממש עכשיו :)


אהההה...
אז אולי אני יראה את השידור החוזר מחר...

*edit*

שיט בעצם אני עובד מחר
:whip:
Hell_Copter
מוש היה בגיא פינס?
סחטיין על החשיפה מוש ;)

סתם סתם... לא ראיתי... מה נסגר עם המושיק הזה?
הרבה דברים קורים איתו בזמן האחרון
nimrod levi
מגבעתיים הבנאדם:D
אמרו עליו שלפחות לשתי מיליון איש בעולם יש טראק שלו
משהו כזה...
Sniper
אני ראיתי:]]]


בקיצר הבן אדם הזה מתחיל להיות אחת ההצלחות בעולם..
כבוד!!
Scorchio
גיל אחי אתה מרגיש טוב?
הבחורה הזאת היא לא יותר מממוצע מינוס
ראסמי לא התלהבתי ובדרך כלל אני תופס ממך אחד שיש לו טעם בבחורות
:)

אבל
על טעם ועל ריח...

בכל מקרה אהבתי משהו שהיא אמרה:

"אם כל התקליטנים בישראל הם כמו מושיק אני אצטרך לעבור לכאן"
Gil Shwarts
אחי אתה צודק
יש לי בעיה רצינית
מאז הפרידה שלי מהחברה כמעט כל אחת נראית לי כוסית... :)

וכן
זה אכן משפט חכם!

AnthemFreak
כוס עמק!!!
רציתי לראות את השידור החוזר..
אבל נרדמתי:(
אז מה אמרו עליו??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement