|
Ideetje......
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Is het misschien een idee om een soort van "Partyagenda" te maken, waar in staat welke feesten welke ta's naartoe gaan???
We hebben nu wel veel losse threads, maar er is geen overzicht. Gewoon 1 thread die 1 iemand bijhoudt... waar namen en data's van feesten instaan, en de TA's die daarheen gaan.
Just an idea.
Wat vinden jullie ervan?
Nog andere ideeen die haalbaar zijn (die interviews worden niets zo te zien...)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| nee joh, voor de agenda ga ik wel naar Partyflock:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
nee joh, voor de agenda ga ik wel naar Partyflock:D |
Mjah maar daar zie je niet welke TRANCEADDICTS ergens heengaan. En de agenda is ook niet voor alle feesten, alleen feesten waar wat ta's heengaan. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Is het misschien een idee om een soort van "Partyagenda" te maken, waar in staat welke feesten welke ta's naartoe gaan???
|
zie vorige reply:)
We hebben nu wel veel losse threads, maar er is geen overzicht.
|
Juist wel, anders moet ik in 1 thread gaan zoeken naar een reply over het feest waar iik naartoe ga
Gewoon 1 thread die 1 iemand bijhoudt... waar namen en data's van feesten instaan, en de TA's die daarheen gaan.
|
de TA's die ernaartoe gaan wordt nu al bijna altijd netjes bijgehouden door sommigen in de thread:D |
|
|
| arjoderoon |
| gewoon 1 simpele site die door iemand bijgehouden word? gerangschikt per feest ofzo? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Juist wel, anders moet ik in 1 thread gaan zoeken naar een reply over het feest waar iik naartoe ga
de TA's die ernaartoe gaan wordt nu al bijna altijd netjes bijgehouden door sommigen in de thread:D |
Nee man, worden geen 100 posts in 1 thread! 1 gesloten thread waar ALLEEN diegene die die thread beheert de cijfers en feesten vervangt. Het is dus 1 post met een overzicht. Check de buitenlandse forums maar... |
|
|
| Disney |
Nee man, worden geen 100 posts in 1 thread! 1 gesloten thread waar ALLEEN diegene die die thread beheert de cijfers en feesten vervangt. Het is dus 1 post met een overzicht. Check de buitenlandse forums maar... |
Lijkt me een goed idee! Erg handig als je wil weten wat voor feesten er allemaal aan zitten te komen!
Maar als ik het goed begrijp worden er wel nog gewoon draadjes gemaakt voor feesten waar TA's heen gaan.
Grtz |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Disney
Lijkt me een goed idee! Erg handig als je wil weten wat voor feesten er allemaal aan zitten te komen!
Maar als ik het goed begrijp worden er wel nog gewoon draadjes gemaakt voor feesten waar TA's heen gaan.
Grtz |
Jawel, gewoon nog allemaal draadjes voor alle feesten, maar 1 thread extra met maar 1 post erin waar een overzicht staat van feesten en mensen die gaan.
Bv:
Tiesto in Concert - 10 Mei Gelredome , 55 tranceaddicts (klik HIER voor lijst)
Qontact - 29 april - blabblalblba, 10 tranceaddicts (klik HIER voor lijst)
etc. |
|
|
| Disney |
Jawel, gewoon nog allemaal draadjes voor alle feesten, maar 1 thread extra met maar 1 post erin waar een overzicht staat van feesten en mensen die gaan.
Bv:
Tiesto in Concert - 10 Mei Gelredome , 55 tranceaddicts (klik HIER voor lijst)
Qontact - 29 april - blabblalblba, 10 tranceaddicts (klik HIER voor lijst)
etc. |
Strak plan dan!
En dus 1 persoon die dat draadje gaat beheren samen met de modjes of zo?
Of bied jij je zelf aan als "alleenheerser" voor die thread? ;):D;) |
|
|
| SnuggLe |
Strak plan dan!
En dus 1 persoon die dat draadje gaat beheren samen met de modjes of zo?
Of bied jij je zelf aan als "alleenheerser" voor die thread? ;):D;) |
Nee, ik zelf niet. Heb al genoeg te doen, en maybe neem ik binnenkort afscheid van mijn moderatorschap. |
|
|
| Disney |
... Maybe neem ik binnenkort afscheid van mijn moderatorschap. |
Toch niet vanwege dat hele siesta gedoe he? Zou zonde zijn. |
|
|
| Jappio |
Toch niet vanwege dat hele siesta gedoe he? Zou zonde zijn. |
Nee brammetje gaat weer tussen de mensen wonen :D |