return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תחרות חיילים של גל"צ!!!
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
מצטער שאני פותח כבר 2 טרדים רצופים שלא ממש קשורים למוזיקה שאנחנו כל כך אוהבים אבל פשוט אני לא יכול שלא להעלות תנושא...
גל"צ עושים תחרות ביחד עם הד ארצי כשהמטרה היא למצוא קולות או כשרונות חדשים במויקה הישראלית : כל חייל שרוצה מוזמן לשלוח קלטת עם שיר מקורי (מילים ולחן מקוריים) או לשלוח רק מילים ולחן על דף למי שחושב שהקול שלו לא משהו בכל מקרה הרעיון זה מקוריות
בכל מקרה השירים שישלחו יזכו לעיבוד מקצועי במקרה והם יגיעו לשלבים הסופיים

אני תאמת אוהב להנאתי לכתוב שירים ואני מתכוון לשלוח משהו משמעוניין זה הטלפון שצריך להשאיר בו גם פרטים...

03-7653789

בהצלחה!!!

ובהצלחה לי
Sniper
בהצלחה אח שלווו:]]
luckystrike
בהצלחה אחי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement