|
Help!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
חחחחח
:crazy:
שב"צ אימפריית הטראנס |
|
|
| MoSH_MaN |
לא נורא שישאל לא קרה כלום
אבל אכן זה שאנשים באים רק בשביל זה , זה לא בסדר
שמעו
אנחנו לא כאן בשביל להוריד |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
חחחחח
:crazy:
שב"צ אימפריית הטראנס |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
עוד שב"צניק ? חחחח |
מאיפה אתם יודעים שהוא משב"צ??? |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא נורא שישאל לא קרה כלום
אבל אכן זה שאנשים באים רק בשביל זה , זה לא בסדר
שמעו
אנחנו לא כאן בשביל להוריד |
Easy for you to say!!!!
You have a private ftp!!!
Bitch:p |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
Easy for you to say!!!!
You have a private ftp!!!
Bitch:p |
כרגע לא, ומה קל לי להגיד
אני עובד קשה בשביל זה לא סתם אוכל חינם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Flotser
גם אני רציתי להעיר את זה, אבל אמרתי מי אני בכלל :p
ובלי הרבה קשר
כמו שאני לא מת על ליצ'רים אני גם לא אוהב שאנשים מתנפלים על איזה מישו שסך הכל בא לבקש עזרה
ושוב בלי ממש קשר
לדוגמא צח הגיב לו כמו שצריך
:wtf: :crazy: |
צח
תבורך
אבל בוא נתערב שעכשיו שהבחור ראה שהוא לא יקבל גישה להאב
לפחות לא בקלות כזו
הוא לא יחזור יותר אף פעם!!!!
מה לעשות? אנשים כאלה מעצבנים אותי!!!!!
שים לב לכל מי שחדש, אני רושם לו לא לכתוב פוסט וחצי ולהיעלם..... |
|
|
| Hell_Copter |
אינעל אבוק מה כבר קרה!?
חלאס להתנפל על אנשים ככה...
נגמר וזהו
הסיבה היחידה שאני לא סוגר את הט'רד היא בגלל שאני רוצה שהוא יגיב על מה שנאמר פה
אל תגיבו אתם!! |
|
|
| luckystrike |
אני עם רועי ...
ובלי קשר
I DONT LIKE LEECHERS ... |
|
|
| orange161 |
יפה יפה איזה סערה חוללתי פה.....
אני לא יודע איך הפורום הזה פעיל , סך הכל רציתי לקבל קצת פרטים
על התוכנה , איך אני מקבל גישה, למה חבר שאני לא יזכיר את שמו?! לא חשב
להסביר לי שאני צריך להיות פעיל בפורום שיהיו לי לפחות 500 פוסטים..
אז במקום לבלבל תמוח ולהגיב ככה אפשר לענות יפה על
השאלה הפשוטה שכתבתי...
דרך אגב -- זה שחושב שהוא הרתיע אותי בתגובה שלו טועה!!
אני כן יהיה פעיל פה
thanx |
|
|
| coby |
| זה לא נכון שצריך 500 פוסטים... אני קיבלתי משתמש שהיו לי 100 פוסטים |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by coby
זה לא נכון שצריך 500 פוסטים... אני קיבלתי משתמש שהיו לי 100 פוסטים |
אני מניח שזה בגלל שיש לך כאן ותק :rolleyes: |
|
|
|
|