return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Help!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
nimrod levi
חחחחח
:crazy:
שב"צ אימפריית הטראנס
MoSH_MaN
לא נורא שישאל לא קרה כלום

אבל אכן זה שאנשים באים רק בשביל זה , זה לא בסדר
שמעו
אנחנו לא כאן בשביל להוריד
AnthemFreak
quote:
Originally posted by nimrod levi
חחחחח
:crazy:
שב"צ אימפריית הטראנס

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
עוד שב"צניק ? חחחח

מאיפה אתם יודעים שהוא משב"צ???
AnthemFreak
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא נורא שישאל לא קרה כלום

אבל אכן זה שאנשים באים רק בשביל זה , זה לא בסדר
שמעו
אנחנו לא כאן בשביל להוריד

Easy for you to say!!!!
You have a private ftp!!!
Bitch:p
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by AnthemFreak
Easy for you to say!!!!
You have a private ftp!!!
Bitch:p


כרגע לא, ומה קל לי להגיד
אני עובד קשה בשביל זה לא סתם אוכל חינם
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Flotser
גם אני רציתי להעיר את זה, אבל אמרתי מי אני בכלל :p

ובלי הרבה קשר
כמו שאני לא מת על ליצ'רים אני גם לא אוהב שאנשים מתנפלים על איזה מישו שסך הכל בא לבקש עזרה

ושוב בלי ממש קשר
לדוגמא צח הגיב לו כמו שצריך


:wtf: :crazy:


צח
תבורך


אבל בוא נתערב שעכשיו שהבחור ראה שהוא לא יקבל גישה להאב
לפחות לא בקלות כזו
הוא לא יחזור יותר אף פעם!!!!

מה לעשות? אנשים כאלה מעצבנים אותי!!!!!
שים לב לכל מי שחדש, אני רושם לו לא לכתוב פוסט וחצי ולהיעלם.....
Hell_Copter
אינעל אבוק מה כבר קרה!?
חלאס להתנפל על אנשים ככה...
נגמר וזהו

הסיבה היחידה שאני לא סוגר את הט'רד היא בגלל שאני רוצה שהוא יגיב על מה שנאמר פה
אל תגיבו אתם!!
luckystrike
אני עם רועי ...
ובלי קשר

I DONT LIKE LEECHERS ...
orange161
יפה יפה איזה סערה חוללתי פה.....
אני לא יודע איך הפורום הזה פעיל , סך הכל רציתי לקבל קצת פרטים
על התוכנה , איך אני מקבל גישה, למה חבר שאני לא יזכיר את שמו?! לא חשב
להסביר לי שאני צריך להיות פעיל בפורום שיהיו לי לפחות 500 פוסטים..
אז במקום לבלבל תמוח ולהגיב ככה אפשר לענות יפה על
השאלה הפשוטה שכתבתי...
דרך אגב -- זה שחושב שהוא הרתיע אותי בתגובה שלו טועה!!
אני כן יהיה פעיל פה

thanx
DjChook
סבבה אח שלי

coby
זה לא נכון שצריך 500 פוסטים... אני קיבלתי משתמש שהיו לי 100 פוסטים
KrazyDJs
quote:
Originally posted by coby
זה לא נכון שצריך 500 פוסטים... אני קיבלתי משתמש שהיו לי 100 פוסטים


אני מניח שזה בגלל שיש לך כאן ותק :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement