return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Gratis e gött!
View this Thread in Original format
Glorie
Tänkte bara tipsa om denna sajt! Går man in på den sidan kan man t.ex. beställa gratisprover av Libresse Invisible Goodnight :haha: beställa en 100%-knapp :) eller varför inte gå på bio! :) förhandsvisning ju! Går man in på "tidningar" ex kan man få gratis nummer :) najz...
x-dream
Får ta å beställa lite Libresse då da...:haha: :haha:
tjockis
var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt
Glorie
quote:
Originally posted by tjockis
var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt


hohoho:stongue: :stongue: , det där lät roligt :)

x-dream, ja...jag tänkte ju att du skulle beställa ;):p
zamson
quote:
Originally posted by tjockis
var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt


jho en sån fick jag för läääänge sen... hehe en gilette - funkar ju asbra...måste bara köpa nya blad (har jag fastnat i fällan haha)
reveal
rakhyvel måste man ju ha... och faktum är att gilettes mach 3 är bäst så :) man hade köpt en sån även om man inte fick någon (vilket jag inte fick, stackars mig va? :))
Vizay
jag är lat...orka hålla på med rakhyvel...sånt e för petiga människor :p
reveal
quote:
Originally posted by Vizay
jag är lat...orka hålla på med rakhyvel...sånt e för petiga människor :p


blir ju sjukt mkt bättre :)
ScuL
jenny du blir för holländskt varje dag :D

bara holländare vill ha allt gratis! :rolleyes:
lonne
quote:
Originally posted by reveal
blir ju sjukt mkt bättre :)


Men rakar du varje dag, så får du lättare irriterad hud. Kör alltid rakaparaten i duschen.:D

Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
jenny du blir för holländskt varje dag :D
bara holländare vill ha allt gratis! :rolleyes:


:stongue: :stongue: hehe, jasså... Är det sant? :)

sen när blev detta raktråden, ja missa nog det :) Men hallå... imorrn kan ni hämta ut gratis biljetter ju till bio! Missa inte det nu...
mindshooter
quote:
Originally posted by tjockis
var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt


Va gör du här brorsan?
...du har fortfarande inte ett fjun i ansiktet :eek:

Vi snackade faktiskt om direkt marknadsföring i skolan. Jag tror det är Gilette som skickar rakhyvlar till alla som fyller 18...det kallas för direkt marknadsföring :) Man ska inskolas i gilettevärlden...

EDIT: Beställde några nummer av Cap&Design (gamla), dom har sjyssta guider och sånt :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement