|
Gratis e gött!
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| Tänkte bara tipsa om denna sajt! Går man in på den sidan kan man t.ex. beställa gratisprover av Libresse Invisible Goodnight :haha: beställa en 100%-knapp :) eller varför inte gå på bio! :) förhandsvisning ju! Går man in på "tidningar" ex kan man få gratis nummer :) najz... |
|
|
| x-dream |
| Får ta å beställa lite Libresse då da...:haha: :haha: |
|
|
| tjockis |
| var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by tjockis
var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt |
hohoho:stongue: :stongue: , det där lät roligt :)
x-dream, ja...jag tänkte ju att du skulle beställa ;):p |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by tjockis
var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt |
jho en sån fick jag för läääänge sen... hehe en gilette - funkar ju asbra...måste bara köpa nya blad (har jag fastnat i fällan haha) |
|
|
| reveal |
| rakhyvel måste man ju ha... och faktum är att gilettes mach 3 är bäst så :) man hade köpt en sån även om man inte fick någon (vilket jag inte fick, stackars mig va? :)) |
|
|
| Vizay |
| jag är lat...orka hålla på med rakhyvel...sånt e för petiga människor :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag är lat...orka hålla på med rakhyvel...sånt e för petiga människor :p |
blir ju sjukt mkt bättre :) |
|
|
| ScuL |
jenny du blir för holländskt varje dag :D
bara holländare vill ha allt gratis! :rolleyes: |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by reveal
blir ju sjukt mkt bättre :) |
Men rakar du varje dag, så får du lättare irriterad hud. Kör alltid rakaparaten i duschen.:D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
jenny du blir för holländskt varje dag :D
bara holländare vill ha allt gratis! :rolleyes: |
:stongue: :stongue: hehe, jasså... Är det sant? :)
sen när blev detta raktråden, ja missa nog det :) Men hallå... imorrn kan ni hämta ut gratis biljetter ju till bio! Missa inte det nu... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by tjockis
var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt |
Va gör du här brorsan?
...du har fortfarande inte ett fjun i ansiktet :eek:
Vi snackade faktiskt om direkt marknadsföring i skolan. Jag tror det är Gilette som skickar rakhyvlar till alla som fyller 18...det kallas för direkt marknadsföring :) Man ska inskolas i gilettevärlden...
EDIT: Beställde några nummer av Cap&Design (gamla), dom har sjyssta guider och sånt :D |
|
|
|
|