return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Gemini Bpm-250
View this Thread in Original format
clubsolutely
מה המצב אנשים!
אני מוכר את המיקסר שלי אחרי שנה במצב חדש בלי שום שריטה קטנה אפילו



ככה הוא נראה.

וקצת פרטים עליו :
3 Stereo Channels 3 Phono, 3 Line and 1 Mic Input Combo XLR or 1/4" DJ mic jack Low, mid, high and gain controls for each channel Dual BPM displays Beat offset indicators Cut Feature for Low, Mid and High of each channel 12 volt BNC light jack Master, booth and record outputs Dual mode display Talkover Removable crossfader DJ booth output level control 10" x 12" x 4 7/16" (254mm x 305mm x 112mm) 6.5 lbs (3 kg); 117V/230V switchable


מי שמתעניין
שישלח לי אימייל ל
[email protected]
Vortex_SA
quote:
Originally posted by clubsolutely
מה המצב אנשים!
אני מוכר את המיקסר שלי אחרי שנה במצב חדש בלי שום שריטה קטנה אפילו



ככה הוא נראה.

וקצת פרטים עליו :
3 Stereo Channels 3 Phono, 3 Line and 1 Mic Input Combo XLR or 1/4" DJ mic jack Low, mid, high and gain controls for each channel Dual BPM displays Beat offset indicators Cut Feature for Low, Mid and High of each channel 12 volt BNC light jack Master, booth and record outputs Dual mode display Talkover Removable crossfader DJ booth output level control 10" x 12" x 4 7/16" (254mm x 305mm x 112mm) 6.5 lbs (3 kg); 117V/230V switchable


מי שמתעניין
שישלח לי אימייל ל
[email protected]


ולמה אתה מוכר? ;)
Q-PiXeL
אם אתה רוצה למכור אותו תן מחיר שיהיה דיי קרוב לחצי ממה שהוא עלה
פלוס תפרסם בלילה
http://buy.walla.co.il/
http://ads.nana.co.il/

ככה אני מכרתי
arik
מה אימייל?
תשאיר טלפון כמו גבר:)

ראסמי עכשיו אני באמת מחפש
אז תזרוק טלפון
Scorchio
אל תיתן לאריק תטלפון שלך
הוא יטריד אותך בלילות
יתקשר אלייך הבייתה אח שלך יענה לו והוא יצעק כמו ערס

"הלו מזה זה איפה צח תביא לי אותו!!!"

או לחילופין

יהיו אורחים בבית והוא צורח כמו מפגר

"יא חתיכת זין!!!"
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio
אל תיתן לאריק תטלפון שלך
הוא יטריד אותך בלילות
יתקשר אלייך הבייתה אח שלך יענה לו והוא יצעק כמו ערס

"הלו מזה זה איפה צח תביא לי אותו!!!"

או לחילופין

יהיו אורחים בבית והוא צורח כמו מפגר

"יא חתיכת זין!!!"


חהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחחההחחהחה
Scorchio
אל תצחק זה דברים שבאמת קרו אני נשבע
arik
אין לך בושה צח ינרקומן
ראשית כל אני לא מתקשר בלילה
שנית כל הקטע שדיברתי כמו ערס היה בצחוק ואני יסביר את זה לאח שלך
דבר שלישי שצעקתי זין הייתי עם האוזניות והצקת לי כי רצית להרוס לי את המיקס וחשבתי שצעקתי חלש אבל יש לך אוזניות ממש טובות
:)
אל בלי לזיין את השכל

נ.ב מחר יום חמישי נוסעים לתל אביב:)
clubsolutely
אני מוכר אותו כי אני רוצה להתקדם למשהו יותר טוב
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
אל תיתן לאריק תטלפון שלך
הוא יטריד אותך בלילות
יתקשר אלייך הבייתה אח שלך יענה לו והוא יצעק כמו ערס

"הלו מזה זה איפה צח תביא לי אותו!!!"

או לחילופין

יהיו אורחים בבית והוא צורח כמו מפגר

"יא חתיכת זין!!!"


חחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי ...
:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement