return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Tukkers 4_ever
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Wat mooi zeg gister. Die kut PSV'ers,SUKKELS Vooral die waterreus. We hadden echt een enorm tof feest in de stad erna..
raoel
ik uuuuuhhh

KAN WEL JANKEN !!!!!!

verder zal ik maar niks zeggu

al vindt ik het wel mooi voor FC twente en de echte supporters (want wat heb ik een hoop nep supporters rond zien lopen rondom en in de kuip)
maar ja
op de manier hoe ????????:(
Blik
ik was zo blij dat gister, ik wilde bijna twente fan worden
-=WVG=-
En wie is onze laatste keus??

RONALDJE WATERREUS !!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by -=WVG=-
En wie is onze laatste keus??

RONALDJE WATERREUS !!


COOL:D :D :cool: :cool: :cool:
-=WVG=-
Het is nu groot feest in Enschede...
De burgemeester dankt FC Twente dat er eindelijk weer ns reden is tot feest na de vuurwerkramp...
Is leuk voor die mensen daar :)
magrec
ik vind het gewoon ook leuk.

Een keertje niet psv, ajax of feyenoord maar TWENTE klasse!!!!!!!
Ow ik ben zelf keeper geweest en dan moet je eigenlijk...........

gewoon een penalty kunnen nemen je weet psies wat moeilijk is....duh schiet hem zo verkeerd als het maar kan in
vragen om moeilijkheden he.
!_PeTrUs_!
ZUPER TUKKERS ON TOER...:D :D :D
-=WVG=-
TUKKER-TERROR !!
Dj Lex
Haha ik vind het nog steeds geweldig hoe ze op hun bek zijn gegaan zeg. Al die PSvers zeiden in interviews we pakken ze wel en het wordt een leuke overwinning. Maar die Tukkers bleven nuchter, as always, en maakten het koel af in de penaltserie. Echt geweldig

Laterzzzz

raoel
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha ik vind het nog steeds geweldig hoe ze op hun bek zijn gegaan zeg. Al die PSvers zeiden in interviews we pakken ze wel en het wordt een leuke overwinning. Maar die Tukkers bleven nuchter, as always, en maakten het koel af in de penaltserie. Echt geweldig

Laterzzzz


ik wil niet lullig doen, maar dat ze het cool afmaakten in de penaltyserie is nou ietwat overdreven. Ze zijn zowat uit de dood opgestaan.:mad:
Remy D
quote:
Originally posted by raoel


ik wil niet lullig doen, maar dat ze het cool afmaakten in de penaltyserie is nou ietwat overdreven. Ze zijn zowat uit de dood opgestaan.:mad:

En dat gaf die extra glans aan de overwinning. :D:D:D:D:D

En waterKNEUS is echt een Josti met ze kop van "die trap ik er wel ff in" nou mooi niet. Whahahaha :D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement