|
NLTA Producer Contest
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
okeej er word gevraagt om actie nou dan zou ik graag nu tot actie willen oproepen :D
we moeten nu een nummer gaan zoeken om te remixen, dus kom maar met ideeen en geef ook eff feedback op eerdere dingen die gezegd zijn..
misschien goede afscheiding voor begin:
we remixen een dance/house nummer
we remixen een niet-dance/house nummer |
|
|
| SnuggLe |
Dacht dat dat allang gedaan was enzo?
Die andere thread stond helemaal vol toch? 87 posts en nog niets besloten? Stelletje vrouwn ;) |
|
|
| Pjotr G |
haha als we nu eens een nr van boozywoozy remixen....dan heb je tenminste skill nodig, om daar iets van te maken.
Lamaar...een remix van boozywoozy is automatisch n remix van n ander ouder nr.... |
|
|
| Tall21 |
| Kunnen we niet een bekende klassieke melodie remixen? Kan je ook alle kanten mee op. Van hardcore tot trance.... |
|
|
| Teknikol |
ik denk dat we eerst achter 2 dingen moeten komen:
- dance/trance/house nummer of niet
- accapella ja of nee
P.S het beslissen gaat niet echt snel maargoed, ik heb geduld:) |
|
|
| TimeportE |
het beslissen gaat niet snel nee daar was ik zelf ook al achter :D
maar daar wilde ik deze thread eignelijk voor gebruiken zodat iedereen feedback kan geven op elkaars ideeen, de andere thread is al best lang en niet te overzien kwa nummers etc die aangegeven zijn als remixbaar (daarom snuggle :)) |
|
|
| Teknikol |
eeum deze thread is nu alweer gezakt naar page 2 en ben wel benieuwd wie er nou allemaal nog mee willen doen..
en mensen die zeggen ik w8 wel af daar hebben we niet zoveel aan want we moeten het samen beslissen.
als er helemaal geen animo meer voor is dan kunnen we het beter afblazen..
mzzl! |
|
|
| mantisnl |
ok, nu dan voor die beslissing, maak n poll aan: remixen we n niet-trance nr, of een wel-trance nr?
daarna weer n poll: welk nr?
ik ben iig voor een niet-trance nr:) |
|
|
| Pjotr G |
| ik ben ook wel voor een niet-trance nr...maar ik vind niet dat het dan ook per se buiten de dance gezocht moet worden. |
|
|
|
|