return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Tranceaddict
View this Thread in Original format
Original
Tranceaddict.. hoe addicted?
Hoevaak luisteren jullie trance.. ben ik wel is benieuwd naar

ik zelf
door de weeks:
als ik opsta (onder inpakken van spullen & eten)
In de trein (heen en terug) naar/van school
als ik thuis kom en ff moet relaxen
als ik achter de pc zit :toothless
onder het leren
als ik bij vrienden ben (luisteren ook trance/hardstyle)
in het weekend: als ik thuis ben..standaard muziek aan
en natuurlijk op de grote feesten (en af en toe in de club)
:D

...tranceaddict??

geen idee of er al zo`n thread geweest is,kon er geen vinden (mischien wel in main forum)
pleur em anders maar weg
mantisnl
als ik opsta gooi ik meestal direct n plaatje op de draaitafel.
dan eten onder, en voordat ik naar school ga nog ff snel draaien meestal.
dan als ik thuis kom pc aan, daar muziek erop, onder huiswerk maken ook..
ehm, int wiekend varieert t, paar vrienden luisteren ook naar trance/hardstyle en dat soort muziek, en daar luister ik t int wiekend wel es mee, en op stap ook liefst :)
en tenslotte produceer ik zelf ook nog.

kortom: addicted:rolleyes:
Mister_Michel
smorgens luister ik meestal naar m'n cd-speler, en vanaf dat ik s'avonds thuis komt (4.30 - 5 uur) staat er eigenlijk continu muziek op (of ik nu aan't mixe ben of gewoon aan't luisteren)
Jappio
alleen als ik achter de computer zit of als de computer aan staat. Dus als ik thuis ben staat er muziek op en dat is over het algemeen trens :)
robin
nouwe als k wakker wordt, dan ben ik dus standaard te laat :D dan ren ik de badkamer in kop onder de kraan schrop schrop, spul in me haar deo enzovoorts, dan loop k naar boven (zolder, me kamer) pak me tas, die en me mp3 speler, die gaat aan, luister bijna alleen maar livesets, en vanaf dat moment blijft ie ook aan tot k op school zit, oke tijdens t eten hangt me koptelefoon in me nek, nouja als k op school ben blijft ie meestal aan, ligt een beetje aan de les die k heb maar 9 van de 10 keer blijft ie aan, mijn schooldag duurt gemiddelt 6 lesuren, (5 + 2 pauzes samen weer een les uur) das 6x45 min, 270 min, das 4 en half uur, maarja dan luister k niet constant maar t staat wel aan, op de fiets terug, dan leg k me mp3 speler op de kast en ga eten, dat doe k altijd thuis nooit op school, dan na paar uurtjes klooien, binnen buiten waar dan ook, neem k m mee naar boven, kabeltje dr in, radio op vol 20 en dan klooi k daar verder, en dan blijft t eigenlijk ook aan tot aan t eten, na t eten staat t aan als k achter de comp zit, das zo'n 2 uur, daarna klooi ik wat met vrienden, geen muziek dan dus of ik kijk tv, dusse k luister zo'n 5/6 uur per dag echt naar de muziek maar nogmaals de speler gaat NOOIT uit, s'nachts opladen, dan kan die weer 14 uur voort :)

redelijk addict toch

luister btw trance (uplifting) en hardstyle, dr komt soms ook nog wat techno voor bij..
New Wave
Als ik wakker wordt luister ik nooti trance.
Als ik in de auto/bus/trein zit luister ik nooit trance.
Als ik op mijn werk ben luister ik nooit trance.
Als ik pauze op mijn werk heb luister ik nooit trance.
Op mijn MD luister ik nooit trance
Als ik thyuis ben luister ik nooti trance.
Als ik achter de pc zit dan luister ik nooit trance.

Ik hoor hier dus niet thuus :p
tijs08
quote:
Originally posted by New Wave

Ik hoor hier dus niet thuus :p

inderdaad, opdonderen man!!! :whip: :whip:

nee hoor zo kortzichtig zijn we hier ook weer niet!
(maar hebbie er nou al eens aan gedacht technoaddict.com op te zetten?) :p

die vraag die hier word gesteld is eigenlijk niet echt van toepassing bij mij.. je kunt me beter de vraag stellen> wanneer luister je GEEN trance!
arj1o1
'smorgens, 's middags bij huiswerk en 'savond achter de pc en soms 's avond ook nog
total woot
quote:
Originally posted by tijs08

die vraag die hier word gesteld is eigenlijk niet echt van toepassing bij mij.. je kunt me beter de vraag stellen> wanneer luister je GEEN trance!

It seems to be running in the family :p :D ;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Jappio
alleen als ik achter de computer zit of als de computer aan staat. Dus als ik thuis ben staat er muziek op en dat is over het algemeen trens :)

Ja precies, dat heb ik ook. Zit ook de meeste tijd van de dag achter de computer, dus toch nog haast de gehele dag :P

LightForce
We beginnen sochtends....
Tijdens eten niet, want dan zal en moet ik NIEUWS kijken.
Tijdens me reis naar me werk ook niet.. meestal gewoon de Radio
Op me werk, soms. De ene keer wel, de andere keer gewoon de radio.
Thuis, ja!! Op de pc, stereo, beneden waar dan ook :)
Savonds, soms.. kijk meestal film.

In het weekend is het meestal anders vanwege dat als je uitgaat alvast flink in de stemming wilt komen. En natuurlijk in de auto ;) Volume op 25 en gaan emt die banaan!
K.nattick
Het trancevirus houdt mij al jaren in z'n greep. 's Ochtends word ik wakker op trance (clubtrance, trance, hardtrance, van alles binnen dit genre). M'n discman heb ik ingeruild voor een mp3 player. Zo'n portable ding waarmee je ook kunt hardlopen. Scheelt je batterijen. De muzieksoort hoef ik je niet te vertellen.

Met m'n studie ben ik zo ongeveer in de bijna-afstudeerfase. Dat betekent een eigen hok met computer, inclusief ceedeerom en internet. Of ik zet een goeie ceedee op of beluister internetradio. Via ID&T.com of basicbeats. Momentaal heb ik een oude SHOCKERS aanstaan.

In de auto, op de fiets, thuis, achter m'n draaitafels (CD's) en zelfs in bed ben ik bezig met trance en een vleugje techno. A State of trance mis ik niet vaak. Het internet is voor mij een handig medium om de laatste tracks te beluisteren. Branden doe ik regelmatig, maar vind je een ceedee echt top? Koop 'em dan. En dat laatste heeft me samen met tickets voor trancefeesten al onwijs veel geld gekost, maar nog meer plzr opgeleverd.

Redelijk addicted dus...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement