|
מבצע: הצל את אריק
|
View this Thread in Original format
| arik |
פשוט מאד כל העינין
אני חייב שני
CDJ 100
משושמים במחיר טוב ובמצב שמור יחסית
עכשיו עם מישהו מוצא משהו, מישהו שיש לו
או חבר של חבר של דודה או כל דבר שיכול לעזור לי למצוא שניים במחיר טוב תגידו לי בקשה
058-327565 |
|
|
| luckystrike |
אני חושב שיש כזה סרט
להציל את אריק
אני לא צוחק
עם מישהוא ג'ינג'י שנהפך לכלב ... |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני חושב שיש כזה סרט
להציל את אריק
אני לא צוחק
עם מישהוא ג'ינג'י שנהפך לכלב ... |
סדרה!
בערוץ אחד... |
|
|
| arik |
יכלבים!!!
אני נואש לפיונירים
ואתם משווים אותי לכלב ג'יג'י בסידרת טלוויזיה
ועוד בערוץ 1!!@#~!@$
:conf: |
|
|
| DjChook |
| זה עדיף על להיות מושווה למשהו מערוץ 10 |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה עדיף על להיות מושווה למשהו מערוץ 10 |
צחק אחי
אבל אני שם כסף והרבה על זה שערוץ 10 יהיה בין ה 3 ערוצים הכי חזקים עוד משהו כמו שנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני חושב שיש כזה סרט
להציל את אריק
|
להציל את רב"ט אריק :stongue: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by arik
צחק אחי
אבל אני שם כסף והרבה על זה שערוץ 10 יהיה בין ה 3 ערוצים הכי חזקים עוד משהו כמו שנה |
ראסמיייייייי
הוא הולך להיות חזק ביותר עם הוא יביא תוכניות טובות אז חבל''ז |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
להציל את רב"ט אריק :stongue: |
איזה רב"ט ואיזה חמאת בוטנים
אריק הצעיר הזה בקושי טוראי עדיין ...
ואני מסכים ערוץ 10 לא כזה גרוע
אחלה ערוץ ושם את 1 בכיס הקטן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ראסמיייייייי
הוא הולך להיות חזק ביותר עם הוא יביא תוכניות טובות אז חבל''ז |
זה משפט מטומטם למה אם הוא יביא תוכניות טובות אז מן הסתם הוא יהיה טוב |
|
|
| arik |
תגידו לי בקשה
מה הקשר בין כל מה שכתוב בטרד הזה לבין זה שאני צריך ציוד בזול?
!@$#!@$!#^%@$^T????????????????????????? |
|
|
|
|