|
!!! Äntligen !!!
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| fan va najs...a must have :D |
|
|
| Glorie |
| det e kärlek på hög nivå......sjäger ja bara!!! måste införskaffa maxisingeln.. har bara en maxi av honom sen tidigare :) jäääligt snygg layout me på singeln....! |
|
|
| RebeL9 |
| är det bara jag eller är låten ganska tam? :conf: |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by RebeL9
är det bara jag eller är låten ganska tam? :conf: |
det är nog bara du... :P hehe, personligen så tycker jag att låten är en av dom bättre som vandrat som 12"/CD :eyespop:
nu e de bara o försöka o få den från ngnstans! :conf:
www.juno.co.uk får den nog inte förns 2 veckor,
only-djs.com har den nog snart med... isåfall därifrån
web-records.com = kan man inte lita på, inget i stock :(
chemicalrecords då? nån som vet ifall dom skulla ta in den?
vandit.com kan man faktiskt köpa grejs ifrån... maila dom kanske...
abovethesky kommer väl'la inte köpa in nån copy av den, lr?
PvD r0xx0rs my b0xx0rs :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by [nils]
PvD r0xx0rs my b0xx0rs :D |
:stongue: :stongue: :stongue: , d var d bästa ja läst hittills idag :D fast klockan e ju bara 10.40 än så länge :D |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by RebeL9
är det bara jag eller är låten ganska tam? :conf: |
Jag tycker också det... fast jag gillade Cirrus Remixen...den vill jag ha! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Gaby
Jag tycker också det... fast jag gillade Cirrus Remixen...den vill jag ha! |
hehe, det är den enda jag INTE gillar... fast iofs lite svårt att avgöra när exempelfilerna bara var 30 sek... |
|
|
|
|