return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מוטורולה V720 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by clubber@work
חוץ מזה בדרך כלל הם מכוערים
חוץ מסדרה 8
שהיא נראית טוב
גם הקומיוניקיטור נראה רע וגם זה עם המצלמה - נרקאה כמו לבנת חבלה!
וכל השאר סתם כאלה...

לפי דעתי מוטורולה מספר 1 בעיצוב - אבל ממשק בדרך כלל על הפנים
וסמסונג הכי נוח וגם יפה


צודק אחי!!! אבל אני ראיתי לא מיזמן פלאפון
GSM
של סוני אריקסון הטלפון מההה זה קטן!!! קצת מכוער אבל יש תנוקיה ה
8310
אם אני לא טועה זה הכי הקטן של נוקיה
והוא חצי ממנו!!! רק שתבינו על מה מדובר זה אשכרה ניראה צעצוע חבל על הזמן אבל התוכן והממשק שלו ממש ליגה!!!!! חוץ מהצורה שהיא מכוערת
DjChook
כמה דברים

1.
רועי אני בסלקום עסקי, ככה שקיבלתי את הפלא חינם
2.
נוקיה לא מכוערים, הם פשוטים, וככה צריך להיות
3.
הפלאפון היחיד של סמסונג שאני אגע בו זה ה 8
ואני מאלה שחושבים שזה פעולה מיותרת לפתוח פומית לפלאפון
4.
מוטורולה - חברה שסתם מנסה לחזור בכח לשוק אחרי שהעיפו אותה משם
והיא עושה את זה לא משהו בכלל
5.
סדרה 8 של נוקיה גם לדעתי יקרה סתם
וגם יש שמועות שהקליטה שלהם לא משהו/ קרינה משהו פחד
6.
ה 3510
לא יודע כמה אני אוהב אותו
הוא גירסא נחותה של ה 7100
שעוד לא הגיע לישראל
ראיתי אותו אצל חבר והוא מגושם כזה וגדול יחסית
7.
נוקיה הם מספר אחד בזמן הבטריה אני כמעט בטוח
8.
אני בכח מנסה להגיע ל 10
9.
אני שיכור עכשיו ד"א
10.
הגעתי לעשר, לילה טוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
5.
סדרה 8 של נוקיה גם לדעתי יקרה סתם
וגם יש שמועות שהקליטה שלהם לא משהו/ קרינה משהו פחד
6.
ה 3510
לא יודע כמה אני אוהב אותו
הוא גירסא נחותה של ה 7100
שעוד לא הגיע לישראל
ראיתי אותו אצל חבר והוא מגושם כזה וגדול יחסית


סדרה 8 תעלה לי 60 שקל בחודש... אולי טיפה פחות.. בחיים אני לא יקנה את זה!!
ואתה לא ממליץ על ה 3510?
עזוב שיצא פלאפון יותר טוב בארץ בקרוב.. כי זה לא מה שמעניין אותי
אני מדבר איתך איכות פלאפון
NyKoN
quote:
Originally posted by Sniper
של סוני אריקסון הטלפון מההה זה קטן!!! קצת מכוער אבל יש תנוקיה ה
8310
אם אני לא טועה זה הכי הקטן של נוקיה
והוא חצי ממנו!!! רק שתבינו על מה מדובר זה אשכרה ניראה צעצוע חבל על הזמן אבל התוכן והממשק שלו ממש ליגה!!!!! חוץ מהצורה שהיא מכוערת


מה צורה מכוערת?!
הוא ממש יפה
יש לו צורה ממש יפה
הוא הכי נוח להחזיק ביד מבחינה של כל פלאפון קיים
אבל הפאק היחיד שלו זה שאם אתה רוצה להשעין אותו על הכתף ולדבר כאילו בלי ידיים זה ממש בעיה בלי שהפלאפון יפול
clubber@work
quote:
Originally posted by NyKoN
מה צורה מכוערת?!
הוא ממש יפה
יש לו צורה ממש יפה
הוא הכי נוח להחזיק ביד מבחינה של כל פלאפון קיים
אבל הפאק היחיד שלו זה שאם אתה רוצה להשעין אותו על הכתף ולדבר כאילו בלי ידיים זה ממש בעיה בלי שהפלאפון יפול


אחי לא הבנת אותי התכוונתי שכל הנוקיות מכוערות
חוץ מה8310 שהוא קטן ויפה

**Edit***
לא שמתי לב שלא התכוונת אלי..
אבל נראה לי שגם הוא אמר שהאריקסון מכוער ולא הנוקיה
clubber@work
quote:
Originally posted by DjChook
כמה דברים
2.
נוקיה לא מכוערים, הם פשוטים, וככה צריך להיות
3.
הפלאפון היחיד של סמסונג שאני אגע בו זה ה 8
ואני מאלה שחושבים שזה פעולה מיותרת לפתוח פומית לפלאפון
4.
מוטורולה - חברה שסתם מנסה לחזור בכח לשוק אחרי שהעיפו אותה משם
והיא עושה את זה לא משהו בכלל
7.
נוקיה הם מספר אחד בזמן הבטריה אני כמעט בטוח


2.פשוטים מכועירם - אותו הדבר

3.עם הפומית הרבה יותר נוח ואז אתה לא צריך את הפעולה המטומטמת שנקראת "נעילת מקשים"

4.מוטורולה דווקא מאוד חזקה בשוק כרגע

5.לא ממש למוטורולה ולחלק מהסמסונגים יש זמן בטריה עדיף

וזהו - אני יודע לספור רק עד 5 אז אני אפסיק עכשיו

ואתה אומר את זה כי לא ראית את הסמסונגים החדשים שמגיעים

לעומת הנוקיות שאתה יודע שאפילו אם הם יוציעו פלאפון עוד שנה הוא עדיין יראה כמו אלה של עכשיו
קופסה משעממת ומיושנת
כמו הפינים שמיצרים אותה!
KrazyDJs
אתמול חבר שלי קנה את
Nokia 3510i

פלאפון מלא אפשרויות
אפשר להוריד משחקים, שטויות בלאגנים...

הבעיה שחבר שלי נדפק אחוש
כי יש לו איזה בעיה...משוה עם
WAP
שהוא לא יכול להוריד צלצולים...

:D

אבל דוגרי
זה הפלאפון הכי חייה של נוקיה...
חבר שלי קנה גם פאנל חבל"ז...
גם אני יודע שיש לו 4 פולי או משו כזה...

אקיצר
עם כבר קונים נוקיה
ורוצים להשקיע..

3510i

ד"א

הבעיה שחבר שלי נדפק
היא בגלל שיש לו
Orange
אז בכלל...חרא של חברה...
Hell_Copter
אני ישאל עוד פעם!!!
איזה פלאפונים יש לכם להציע... יענו מה נחשב לפלאפון טוב
בסלקום!!

תוציאו מהראש את ה 8310
DjChook
ואלה רועי אני לא יודע מה יש לסלקום להציע עכשיו חוץ מה
3510I

ומה פרוש להשקיע ?
אחי הפלאפון הזה נחשב זול

בכל מקרה, תיגש אליהם, למרות שאני לא יודע כמה זין הם שמים על מנוי רגיל
ותבקש שיציגו לך את המבחר
ושתשחק עם כל אחד קצת
Hell_Copter
אחי 30 שקל לפלאפון זה לא זול במיוחד...
כי הרי אני מנסה כמה שפחות לשלם אתה יודע :)

ואני רוצה לדעת על אנשים עם נסיון על הפלאפונים
משחקים שתי דקות על כל פלאפון לא הכי אומרים הכל..

Hell_Copter
יש פה למישהו את המוטורולה
T191?
הציעו לי אותו... ורציתי לדעת אם יש אותו למישהו
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש פה למישהו את המוטורולה
T191?
הציעו לי אותו... ורציתי לדעת אם יש אותו למישהו


וואי
לא ניסיתי
אבל שמעתי זה פלאפון בסט!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement