return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
hmmm... inga kommentarer =)
View this Thread in Original format
reveal
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,276218,00.html
SWE_TRANCE
Läste det tidigare idag..

Tycker att det är sorgligt :( men ändå så kan man inte låta bli att tycka det hela är lite ironiskt..:eek:
mindshooter
då återstår frågan, bringar pengar lycka? :D
rem_monster
:eyes:

Usch, vilket öde. Kan ju undra hur kvinnan som tappade mobilen känner sig? Tre döda människor för en mobil.
WoberT
hmm snacka om att göra allt för pengar.. kan inte låta bli o skratta ändå faktiskt.. inte smart alltså.. men det är ju sorgligt
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement