|
hmmm... inga kommentarer =)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Läste det tidigare idag..
Tycker att det är sorgligt :( men ändå så kan man inte låta bli att tycka det hela är lite ironiskt..:eek: |
|
|
| mindshooter |
| då återstår frågan, bringar pengar lycka? :D |
|
|
| rem_monster |
:eyes:
Usch, vilket öde. Kan ju undra hur kvinnan som tappade mobilen känner sig? Tre döda människor för en mobil. |
|
|
| WoberT |
| hmm snacka om att göra allt för pengar.. kan inte låta bli o skratta ändå faktiskt.. inte smart alltså.. men det är ju sorgligt |
|
|
|
|