|
Don_Diablo_And_Yves_Deruyter-Intenze-Cable_03-01-2003-MiM
|
View this Thread in Original format
| Crazy Clubber |
02-don_diablo_and_yves_deruyter-intenze-cable_03-01-2003-mim
אם למשהו יש תטראקליסט זה יהיה פצצה
:בכול אופן משהו יודע איך קוראים לקטעים בדקות
14:53-19:30
38:00-44:00
?
tnx |
|
|
| Trance man |
אחי.....
אני רואה אתה חדש פה..
תראה יש למעלה כזה טופיק שאליו שולחים כאלה שאלות..
משהו שנראה ככה:
" Help ID This: מחפשים טראק שאתם לא יודעים איך קוראים לו? הגעתם למקום"
תשלח את זה שם!:whip: :whip: :whip:
סתם אני לא כועס עליך זה בסדר אני סתם צוחק.....
אם תשלח קטע קצר מהטרק שעליו מדובר אולי אני יזהה אותו בשבילך סבבה?
:cool: |
|
|
| nimrod levi |
יש לך פורום של טראקליסטים פה...
חיפשתי בשבילך ומצאתי חלק מהטראקליסט כי לא סיימו אותה
Part I
01 Svenson & Gielen - Answer the question(Cosmic gate remix)
02 Vanguard & Queen - Flash
03 Ratty - Sunrise
04 ID
05 ID
06 ID
07 Beatpushers - Murto(Green martian remix)
08 Faithless - We come one(Dave Clarke remix)
09 Chemical brothers - Hey girl, Hey boy
10 Energy 52 - Cafe del mar(??? remix)
11 ID
12 Voodo & Serano Blood's pumping
13 Faithless - Insomnia(??? remix)
Part II
01 ID
02 ID
03 Tomcraft - Loneliness(Klub mix)
04 ID
05 Underworld - Born slippy
06 ID
07 ID
08 Altitude - Tears in the rain
09 ID
10 Solar stone - Seven cities(V-one's Living cities remix)
11 ID
;) |
|
|
| Crazy Clubber |
אני? חדש פה?!? הצחקת אותי
בכול אופן אני כביכול רשמתי את זה שם
אבל בטעות לחצתי על נושא חדש...
לא משנה, בכול אופן, תודה נימרוד, אבל הקטעים שאני מחפש הם לא מה שרשמת
אם למשהו יש את הסט, החלק השני ומכיר את הקטעים בדקות שציינתי, אני אשמח לקבל עזרה |
|
|
| Rising |
אחי תיצור איתי קשר או משהו...שלח לי את הקטעים שאתה צריך לזהות יעני תקליט מהסט..
אני אנסה לעזור.. |
|
|
|
|