return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חבר'ה יש לי שאלה...
View this Thread in Original format
MaGeFa
היום חזרתי מהולנד ...
וכשהייתי שם , במלא מקומות שמעתי שיר קצבי כזה בסגנון יורו דאנס נראה לי
שיש לו כזה כמה קטעים כאלה
שדיי קשה לתאר
Pa pa ra paaaaa
pa pa paaaaa
pa ra ra pa paaaa
pa pa ra ra pa..

הולך משהו בסגנון כזה :|
אני יודע שהתיאור דיי דבילי אבל זאת הדרך היחידה...

תודה מראש Mag
eXeTik
אחי, יש לנו ט'רד שלם בשביל הדברים האלה...
arik
EXETIK
ראיתי את החתימה שלך בצד
שיש דיג'יי וכולם רוקדים
חייב לומר לך
נשפכתי מצחוק כאילו זה באמת מצחיק
תזכה למצוות::)
eXeTik
quote:
Originally posted by arik
EXETIK
ראיתי את החתימה שלך בצד
שיש דיג'יי וכולם רוקדים
חייב לומר לך
נשפכתי מצחוק כאילו זה באמת מצחיק
תזכה למצוות::)


אריק יא מסומם
שנים שיש לי את זה
וחוצמזה מה אתה קורא לי אקסטק?!
שחכת את השם שלי זיא זבבירון קטן...?!
Sniper
quote:
Originally posted by eXeTik
שחכת את השם שלי זיא זבבירון קטן...?!


lol!!!
Flotser
quote:
Originally posted by arik
EXETIK
ראיתי את החתימה שלך בצד
שיש דיג'יי וכולם רוקדים
חייב לומר לך
נשפכתי מצחוק כאילו זה באמת מצחיק
תזכה למצוות::)


יופי שהיית איוור בעין שמאל איזה שנה
:)

ואחי איך אני אוהב את הפרצופים האלה, שתדע זה אצלי כבר כמה חודשים רצוף עומד במרכז של ה
Desktop :)
nesher
יש קטע מפגר כזה ב
afro meduza - pasilda
לא?
לא זוכר כבר
תוריד תבדוק
luckystrike
יש ט'רד לזה ...
*CLOSED*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement