|
חבר'ה יש לי שאלה...
|
View this Thread in Original format
| MaGeFa |
היום חזרתי מהולנד ...
וכשהייתי שם , במלא מקומות שמעתי שיר קצבי כזה בסגנון יורו דאנס נראה לי
שיש לו כזה כמה קטעים כאלה
שדיי קשה לתאר
Pa pa ra paaaaa
pa pa paaaaa
pa ra ra pa paaaa
pa pa ra ra pa..
הולך משהו בסגנון כזה :|
אני יודע שהתיאור דיי דבילי אבל זאת הדרך היחידה...
תודה מראש Mag |
|
|
| eXeTik |
| אחי, יש לנו ט'רד שלם בשביל הדברים האלה... |
|
|
| arik |
EXETIK
ראיתי את החתימה שלך בצד
שיש דיג'יי וכולם רוקדים
חייב לומר לך
נשפכתי מצחוק כאילו זה באמת מצחיק
תזכה למצוות::) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by arik
EXETIK
ראיתי את החתימה שלך בצד
שיש דיג'יי וכולם רוקדים
חייב לומר לך
נשפכתי מצחוק כאילו זה באמת מצחיק
תזכה למצוות::) |
אריק יא מסומם
שנים שיש לי את זה
וחוצמזה מה אתה קורא לי אקסטק?!
שחכת את השם שלי זיא זבבירון קטן...?! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
שחכת את השם שלי זיא זבבירון קטן...?! |
lol!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by arik
EXETIK
ראיתי את החתימה שלך בצד
שיש דיג'יי וכולם רוקדים
חייב לומר לך
נשפכתי מצחוק כאילו זה באמת מצחיק
תזכה למצוות::) |
יופי שהיית איוור בעין שמאל איזה שנה
:)
ואחי איך אני אוהב את הפרצופים האלה, שתדע זה אצלי כבר כמה חודשים רצוף עומד במרכז של ה
Desktop :) |
|
|
| nesher |
יש קטע מפגר כזה ב
afro meduza - pasilda
לא?
לא זוכר כבר
תוריד תבדוק |
|
|
| luckystrike |
יש ט'רד לזה ...
*CLOSED* |
|
|
|
|