return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Gil Schwartz - In My Mind (Original Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אהלן חבר'ס
לא מזמן סיימתי קטע, שאומרים שהוא פרוגרסיב, דיי נחמד
אשמח לקבל תגובות ועצות לשיפור לפני שאני משגר אותו לאן שאני ישגר אותו.


Gil_Schwartz_-_In_My_Mind-Original_Mix.mp3
HyPeRSoNiC
חחחחחחחח
פרוגרסיב, אה?
ואני חשבתי בהתחלה שזה במקרה רמיקס ל
Antiloop - In My Mind
חחחחחחחח
בכל מקרה
מוריד
תגובה בקרוב:D

EDIT

חמוד ביותר
אבל היו לך יותר טובים :rolleyes:
Sniper
מוריד
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחח
פרוגרסיב, אה?
ואני חשבתי בהתחלה שזה במקרה רמיקס ל
Antiloop - In My Mind
חחחחחחחח
בכל מקרה
מוריד
תגובה בקרוב:D

EDIT

חמוד ביותר
אבל היו לך יותר טובים :rolleyes:


איך חשבת כזה דבר? :)
בקשר לפרוגרסיב... האמת שאין לי שמץ מה הז'אנר של הקטע הזה ובאמת שזה גם לא מעניין אותי, אם אומרים שזה פרוגרסיב, אז זה פרוגרסיב :)
Flotser
אהבתי

רק ככה ב
4:60
, לוגמא הסינט הזה נשמע כאילו לא מתאים לקטע, לדעתי הוא זקוק לכמה אפקטים נוספים

אבל בכללי אהבתי את המנגינות , ואת האווירה הדרימי הזאתי

הבאס והטופים מממש ממש אהבתי
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser

אבל בכללי אהבתי את המנגינות , ואת האווירה הדרימי הזאתי

הבאס והטופים מממש ממש אהבתי


יש כזה אוירה טובה:]]
קטע חביב אבל היו לך הרבה יותר טובים
:P
Rising
אחי שווה ביותר הקטע....
הבאסליין ממש אהבתי

רק אתה דוחף כאלה אפקטים מעצבנים בלי קשר...
שאם לא היו נמצאים בקטע זה היה נשמע יותר מקצועי

המלודיה נחמדה..
נשמע פשוט עד ששמעתי
דקה 6:24...ואילך...סופנייייייי!!!
6:53 אני מתרשם..
אולי תבחר סינט אחר למלודיה...הוא דיי מעצבן.
NyKoN
לא יודע מה אתם רוצים
אהבתי ממש
טראק עצבני מינוס
itamarsan
גייל אחלה של טראקק אהבתיי ביותרררררר\!!!!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement