|
Gil Schwartz - In My Mind (Original Mix)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחח
פרוגרסיב, אה?
ואני חשבתי בהתחלה שזה במקרה רמיקס ל
Antiloop - In My Mind
חחחחחחחח
בכל מקרה
מוריד
תגובה בקרוב:D
EDIT
חמוד ביותר
אבל היו לך יותר טובים :rolleyes: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחח
פרוגרסיב, אה?
ואני חשבתי בהתחלה שזה במקרה רמיקס ל
Antiloop - In My Mind
חחחחחחחח
בכל מקרה
מוריד
תגובה בקרוב:D
EDIT
חמוד ביותר
אבל היו לך יותר טובים :rolleyes: |
איך חשבת כזה דבר? :)
בקשר לפרוגרסיב... האמת שאין לי שמץ מה הז'אנר של הקטע הזה ובאמת שזה גם לא מעניין אותי, אם אומרים שזה פרוגרסיב, אז זה פרוגרסיב :) |
|
|
| Flotser |
אהבתי
רק ככה ב
4:60
, לוגמא הסינט הזה נשמע כאילו לא מתאים לקטע, לדעתי הוא זקוק לכמה אפקטים נוספים
אבל בכללי אהבתי את המנגינות , ואת האווירה הדרימי הזאתי
הבאס והטופים מממש ממש אהבתי |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
אבל בכללי אהבתי את המנגינות , ואת האווירה הדרימי הזאתי
הבאס והטופים מממש ממש אהבתי |
יש כזה אוירה טובה:]]
קטע חביב אבל היו לך הרבה יותר טובים
:P |
|
|
| Rising |
אחי שווה ביותר הקטע....
הבאסליין ממש אהבתי
רק אתה דוחף כאלה אפקטים מעצבנים בלי קשר...
שאם לא היו נמצאים בקטע זה היה נשמע יותר מקצועי
המלודיה נחמדה..
נשמע פשוט עד ששמעתי
דקה 6:24...ואילך...סופנייייייי!!!
6:53 אני מתרשם..
אולי תבחר סינט אחר למלודיה...הוא דיי מעצבן. |
|
|
| NyKoN |
לא יודע מה אתם רוצים
אהבתי ממש
טראק עצבני מינוס |
|
|
| itamarsan |
| גייל אחלה של טראקק אהבתיי ביותרררררר\!!!!!!!! |
|
|
|
|