return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Andra delar av forumet
View this Thread in Original format
Nicke
Hur många av er besöker de andra delarna av forumet? Jag tycker att jag ser många här som jag aldrig har sett i tex Music Discussion eller Chill Out Room.. Är det pga att ni hellre talar svenska, eller nån annan anledning?
Vizay
befinner mig i produktionsforumet varje dag å chillouten av å till å postar

sen läser jag holländska ibland för å försöka lära mig språket men de går sådär halvbra :)
mindshooter
Jag hänger givetvis mest hära, men även i music discussion och chillout samt humour section :)
dbl
hänger mest här, men blir en del i production och producer delarna också.... kollar lite i humor och game delarna också, men inte så mycket
WoberT
hänger mest här.. har inte så mycket att tillföra i music discussion känner jag.. har inte kollat runt så mycket heller.. men det ska bli ändring på det nu
mindshooter
Skönt att du börjat hänga här WoberT :) finns mycket intressant att läsa
WoberT
quote:
Originally posted by mindshooter
Skönt att du börjat hänga här WoberT :) finns mycket intressant att läsa


tackar tackar.. jo det är ju enormt mycket större än tc:s forum.. finns hur mycket som helst o läsa.. =)
ShyTrance
Jag brukar mest vara här i svenska delen..
ibland music discussion o chillout room...
och så händer det ibland att jag tittar inte i humorsektionen :D
lonne
Jag känner igen den här tråden sedan några månader tillbaka.
Hursomhelst, är jag rätt aktiv i music discussion, chillout,
tracklist och tittar även in i uk/ireland forumet ibland.
ScuL
bara NL och SE delen.... ibland Tyska (inte så ofta) :D

mindshooter
quote:
Originally posted by WoberT
tackar tackar.. jo det är ju enormt mycket större än tc:s forum.. finns hur mycket som helst o läsa.. =)


typ 15.000 medlemmar mer :p Man får tänka att TC snarare bör mätas med endast den svenska sektionen, och då är dom faktiskt större ;)

Jomen det är kul här att man hittar alltid nåt man kan skriva på typ :) I olika sektioner dock
robstar
Är oftast i production forumet och i Musicdisscussion delen. Å ibland tittar ja in i engelska sectionen för att se va som händer dära. :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement