|
Andra delar av forumet
|
View this Thread in Original format
| Nicke |
| Hur många av er besöker de andra delarna av forumet? Jag tycker att jag ser många här som jag aldrig har sett i tex Music Discussion eller Chill Out Room.. Är det pga att ni hellre talar svenska, eller nån annan anledning? |
|
|
| Vizay |
befinner mig i produktionsforumet varje dag å chillouten av å till å postar
sen läser jag holländska ibland för å försöka lära mig språket men de går sådär halvbra :) |
|
|
| mindshooter |
| Jag hänger givetvis mest hära, men även i music discussion och chillout samt humour section :) |
|
|
| dbl |
| hänger mest här, men blir en del i production och producer delarna också.... kollar lite i humor och game delarna också, men inte så mycket |
|
|
| WoberT |
| hänger mest här.. har inte så mycket att tillföra i music discussion känner jag.. har inte kollat runt så mycket heller.. men det ska bli ändring på det nu |
|
|
| mindshooter |
| Skönt att du börjat hänga här WoberT :) finns mycket intressant att läsa |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Skönt att du börjat hänga här WoberT :) finns mycket intressant att läsa |
tackar tackar.. jo det är ju enormt mycket större än tc:s forum.. finns hur mycket som helst o läsa.. =) |
|
|
| ShyTrance |
Jag brukar mest vara här i svenska delen..
ibland music discussion o chillout room...
och så händer det ibland att jag tittar inte i humorsektionen :D |
|
|
| lonne |
Jag känner igen den här tråden sedan några månader tillbaka.
Hursomhelst, är jag rätt aktiv i music discussion, chillout,
tracklist och tittar även in i uk/ireland forumet ibland. |
|
|
| ScuL |
| bara NL och SE delen.... ibland Tyska (inte så ofta) :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WoberT
tackar tackar.. jo det är ju enormt mycket större än tc:s forum.. finns hur mycket som helst o läsa.. =) |
typ 15.000 medlemmar mer :p Man får tänka att TC snarare bör mätas med endast den svenska sektionen, och då är dom faktiskt större ;)
Jomen det är kul här att man hittar alltid nåt man kan skriva på typ :) I olika sektioner dock |
|
|
| robstar |
| Är oftast i production forumet och i Musicdisscussion delen. Å ibland tittar ja in i engelska sectionen för att se va som händer dära. :tongue2 |
|
|
|
|