|
Cosmic Gate
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjoho!
Vilket röj det var i malmö igår, när nic från cosmic gate förärade malmö den äran att spela!
Bra tryck hela kvällen, fast som vi kom överens så kändes det lite skumt att en så stor dj spelandes på en sån liten klubb hehe
Kändes även som en enda stor återföreningsfest, jag måste ha känt hälften av alla som var där hehe |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja fan de var så jävla kul igår... fan va han rocka golvet.... Anneli var riktigt bra hon med !
Måste ju berätta det att jag lämnade över en kopia av min Cosmic Gate video på CD till Nic innan han spelade och snackade även lite med han, mycke trevlig kille måste jag säga, fötterna på jorden.... *respect*
Har kort på när han håller min skiva *stolt*, ganska coolt sen när jag filma han i båset, då mitt under settet och när jag filmar så drar han fram min skiva å visar för kameran... ha ha kul :D
En tjej från tranceclubber.com har en massa bilder som hon slängt upp...
Kolla in dom här
www.rejva.nu
Fick den stora äran att träffa både reveal och Irish på festen.... sipowitz träffar man titt som tätt numer... partyfreak :)
Jag
Sipo
Även reveal finns på bild... säg till om du inte vill ha bilden uppe å du hemlige ;)
Nic Chagall
Irish i mitten... trevlig prick
:gsmile: |
|
|
| eXton |
ja det var inte dåligt alls, han körde väl nästan exakt samma set som på trance energy eller? synd man inte var där...
och synd att malmö inte har något fetare ställe ändå, då hade det blitt ännu bättre
han hade ju lika gärna kunnat spela på Club AmnesiA i lund, bättre lokal ju (får ta in 50 pers mindre totalt men vi har ju iaf större dansgolv och bättre ljud/ljus och stämning) |
|
|
| reveal |
jävligt nöjd med kvällen!
najs att träffa steve också :)
fan va jag alltid lyckas med att se helt cp ut på kort :stongue: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
|
finally :)
vem ser inte cepe ut på bild? Du gör det iaf med klass...
ser ut som en väldigt avancerad dans det där....
Sipo kör på "phone home" dansen |
|
|
| zamson |
| haha :) d e sant det där me kort... :) hoppas jag |
|
|
| WoberT |
| haha va snygga ni är grabbar... synd att man inte kunde åka dit.. har ont med pengar för tillfället.. ska iaf till sthlm den 29:e o sen valborgskryssen.. =D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Sipo kör på "phone home" dansen |
:haha: :crazy: Den är grym den dansen... |
|
|
| ScuL |
ser ut som ni hade det kul. :)
om det var fast samma set de spelade på TE då var ni jävligt lycklig :D skitkult var det :p |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by mindshooter
finally :)
vem ser inte cepe ut på bild? Du gör det iaf med klass...
ser ut som en väldigt avancerad dans det där....
Sipo kör på "phone home" dansen |
hahaha, garvade sönder när jag såg det där :toothless
måste jag köra på nästa fest! ;) |
|
|
| desphyxia |
Jag var i GBG igår när Nic spelade. Fan va bra!!! Hela kvällen var helt underbar :D
bilder från festen finns på www.liquidsunset.org |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by desphyxia
Jag var i GBG igår när Nic spelade. Fan va bra!!! Hela kvällen var helt underbar :D
bilder från festen finns på www.liquidsunset.org |
fina bilder måste jag säga.. du o nic.. hehe =D |
|
|
|
|