return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Dum fråga? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Endre

jag kommer ihåg att jag strävade efter det där mycket...men sen när man väl har det så märker man att det inte är nån större hurra grej.
reveal
quote:
Originally posted by WoberT
hehe fan det kommer o ta ett tag för mig.. ;) vill ju komma in på dc hubben oxå.. så det är bara o ligga i då.. har varit medlem sen november december nånting


måste man ha ett visst antal inlägg för att få komma åt hubben?

dessutom: kolla under din avatar så står det när du registrerade dig, november 2002
WoberT
quote:
Originally posted by reveal
måste man ha ett visst antal inlägg för att få komma åt hubben?

dessutom: kolla under din avatar så står det när du registrerade dig, november 2002


jepp tror det är 500 eller nåt sånt.. man måste va aktiv iaf står det.. så det är bäst jag börjar o skriva lite här.. ;) har ju bara modem hemma grrr.. men flyttar om en månad så dår får jag bostream..
reveal
quote:
Originally posted by WoberT
jepp tror det är 500 eller nåt sånt.. man måste va aktiv iaf står det.. så det är bäst jag börjar o skriva lite här.. ;) har ju bara modem hemma grrr.. men flyttar om en månad så dår får jag bostream..


aha, hade jag ingen aning om...

då är det bara att skriva på då :) men skriv vettigt, man blir snabbt trött på inlägg i stil med "jag håller med" eller ":D" etc... som mind en gång sade :) "man kan utveckla sina tankar lite"
WoberT
ja det är klart.. tycker inte om när folk skriver korta inlägg.. det är ju spamming.. får försöka skriva nåt vettigt iaf.. =)
Glorie
ja tror bestämt inte d har att göra me hur aktiv man e... gurgel har ju access å han skriver aldrig här :(

ja trodde tills för nån da sen att d hade att göra me när man regga sig, men sen sa ju calle att d inte var så... så aaa, ja vet inte

:conf:
WoberT
glorie: hmm okej har reggat mig iaf.. får se om dom godkänner mig.. har skrivit 32 inlägg eller nåt sånt.. o varit medlem sen i november..
TrancE_GyLLe
postar enbart för att spamma.. närå men enbart för att kolla vad jag är.....
mindshooter
Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så.
WoberT
quote:
Originally posted by mindshooter
Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så.


ojoj är han så seriös.. hoppas han kan svenska då.. hehe =D
har ju bara skrivit här inne.. men som sagt kom gurra in så borde jag göra det tycker jag. =)

rem_monster
quote:
Originally posted by mindshooter
Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så.


Jag undrar verkligen om han hinner det... Om det bara är Bizz som kollar upp allt!? Men är säkert ute och vimsar:)
WoberT
wiiee. jag blev reggad på hubben igår.. så nu har jag tillgång till allt det mumsiga.. =D synd bara att man sitter på modem.. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement