|
Dum fråga? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
jag kommer ihåg att jag strävade efter det där mycket...men sen när man väl har det så märker man att det inte är nån större hurra grej.
|
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by WoberT
hehe fan det kommer o ta ett tag för mig.. ;) vill ju komma in på dc hubben oxå.. så det är bara o ligga i då.. har varit medlem sen november december nånting |
måste man ha ett visst antal inlägg för att få komma åt hubben?
dessutom: kolla under din avatar så står det när du registrerade dig, november 2002 |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by reveal
måste man ha ett visst antal inlägg för att få komma åt hubben?
dessutom: kolla under din avatar så står det när du registrerade dig, november 2002 |
jepp tror det är 500 eller nåt sånt.. man måste va aktiv iaf står det.. så det är bäst jag börjar o skriva lite här.. ;) har ju bara modem hemma grrr.. men flyttar om en månad så dår får jag bostream.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by WoberT
jepp tror det är 500 eller nåt sånt.. man måste va aktiv iaf står det.. så det är bäst jag börjar o skriva lite här.. ;) har ju bara modem hemma grrr.. men flyttar om en månad så dår får jag bostream.. |
aha, hade jag ingen aning om...
då är det bara att skriva på då :) men skriv vettigt, man blir snabbt trött på inlägg i stil med "jag håller med" eller ":D" etc... som mind en gång sade :) "man kan utveckla sina tankar lite" |
|
|
| WoberT |
| ja det är klart.. tycker inte om när folk skriver korta inlägg.. det är ju spamming.. får försöka skriva nåt vettigt iaf.. =) |
|
|
| Glorie |
ja tror bestämt inte d har att göra me hur aktiv man e... gurgel har ju access å han skriver aldrig här :(
ja trodde tills för nån da sen att d hade att göra me när man regga sig, men sen sa ju calle att d inte var så... så aaa, ja vet inte
:conf: |
|
|
| WoberT |
| glorie: hmm okej har reggat mig iaf.. får se om dom godkänner mig.. har skrivit 32 inlägg eller nåt sånt.. o varit medlem sen i november.. |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| postar enbart för att spamma.. närå men enbart för att kolla vad jag är..... |
|
|
| mindshooter |
| Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så. |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så. |
ojoj är han så seriös.. hoppas han kan svenska då.. hehe =D
har ju bara skrivit här inne.. men som sagt kom gurra in så borde jag göra det tycker jag. =) |
|
|
| rem_monster |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Tror att det handlar om hur länge man vart här faktiskt...och jag tror att han kollar om man langat upp lite vettiga inlägg och så. |
Jag undrar verkligen om han hinner det... Om det bara är Bizz som kollar upp allt!? Men är säkert ute och vimsar:) |
|
|
| WoberT |
| wiiee. jag blev reggad på hubben igår.. så nu har jag tillgång till allt det mumsiga.. =D synd bara att man sitter på modem.. ;) |
|
|
|
|