|
פוריםםםםםםםם שמחחחחח!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
תהנוווווווווווו!!!!!!
תתחפשוווו לדברים מגניביםםםםםםםם
ובואו היום בלילה להאנגר !
בייייייייייייייייייייייייייזזזזזזזז |
|
|
| YuVaL |
בדיוק באתי לפתוח טרד..
פורים שמחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לכולם
!!!!!!!
שכולם ישתכרו וישתגעו היום בערב...
אני יודע שאני כן
:D
Metrok Forever! |
|
|
| Sniper |
פפפפפפפפפפפפווווווווווווווווווווווווווווווורייייייייייםםםםםםםםם
שמיייייייייייייייייייייייייייייייייייחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
היום בחממה!!!:]
שמרו על עצמכםםםםםם
אוהב אותכם |
|
|
| DjChook |
| שחר, מה אתה אומר על התחפושת שלי ? |
|
|
| MoSH_MaN |
פורים שמח לכולםםםםםםםם
למרות שאני לא ממש במצב רוח הכי טוב לבלות
לא יודע
פורים שמייחחחחח |
|
|
| itamarsan |
פורייים שמממחחח לכולללללםםםםםםםםם
תהנוו תשתכרווו תכירו בנוות ותפריחו אהבה בכייף
אני היום בסוהו 09
אז ני שבא שיגיד לי |
|
|
| KrazyDJs |
פורים צוהל לכולם :)..
היום ב 901...
סתם בשביל לא להיתקע בבית...
:D
תהנו... |
|
|
| Hell_Copter |
פורים שמח חבר'ה!! :)
היום בתל יצחק!!
נקווה שמישהו אחר יביא אוטו למה אני רוצה להשתכר
אם לא תהיה ברירה נביא אוטו אבל |
|
|
| Rising |
פורים שמח אחים ואחיות ....:crazy:
אני בהאנגר ומחר באומן. |
|
|
| Segev |
פורים שמח חברה :crazy:
היום בבית דפקתי את פוקים עם עגיל בלשון:( |
|
|
| Gil Shwarts |
פורים שמח ידידיי
היום הולך לישון מוקדם :)
מחר במסיבת FFF בפורום עם עופר ניסים
:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר, מה אתה אומר על התחפושת שלי ? |
אם היית שם פאה בלונדינית היה מצב שהיית מוצא אותך בתוכך..
;]
איך הלוּק החדש שלי? |
|
|
|
|