return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Mijn eerste DJ-Gig
View this Thread in Original format
TranceZoner
Zaterdag 15 maart was het zover, ik en n hele goede kameraad van me, waarmee ik al een tijdje produceer, mochten draaien in een BOEREN-jeugdsoos in een plaatsje in Nederland dat Zuidwolde heet.. Mocht je ooit in Groningen komen, ga er dan NIET heen, want daar wordt trance niet echt gewaardeerd.. De bedoeling was dit ik ongeveer een half uurtje mocht spinnen en mijn kameraad ook..

Ik begon met een zelfgemaakt intro'tje die wel cool klonk:D en daarna begon ik met Solarstone - Solarcoaster. Was ik GVD toch nog 1 nummer vergeten mee te nemen en daardoor raakte ik best in paniek, maar ik draaide na solarcoaster, yahel - voyage.. future breeze - temple of dreams, ultra - free, midway - monkey forest, mijn eigen nummer --> Oceanbreeze - Summersun, Freejack Angularity en ik sloot af met een zelfgemaakte remix van Rank 1 - Awakening.. Het zijn misschien geen daverende nummers, maar ik vond t wel een cool setje, maar denk je dat iemand wat deed? Al die in' boeren bleven gewoon zitten.. Toen nam mijn kameraad het over en starte met een eigen gemaakte productie van ons OceanBreeze Vs LaoGy - Galactic Sadness en hij ging steeds harder draaien, cosmic gate- the truth en ard und jorn - 16 dat soort werk, allemaal zeer puik.. Toen kwam er steeds een meisje van 12 en die vroeg of wij er een rNB cd in wilden doen:whip: :whip: :whip: :whip:

Ik vond het zelf wel tof om ff te draaien en ik heb zelf wel een beetje genoten, maaaaar ZUIDWOLDE IS EN BLIJFT KUTPUBLIEK!!!!!!!!!!!!!
JOngens bedankt! NOT!!!!
Dat wilde ik ff kwijt, Laterzzzzzzzzzz :D:D
arjoderoon
ja en dan post je het gelijk 5x joh.. kan jou het schelen...
M5
r0xx , heh
TranceZoner
quote:
Originally posted by arjoderoon
ja en dan post je het gelijk 5x joh.. kan jou het schelen...

Jah ik wil ff zwaar me excuses aanbieden daarvoor, ik zit namelijk op een hele slome comp en ik heb 1x op submit new thread gedrukt, dus ik snap er zelf ook niks van :@:@@:@:mad: :whip:

Sorry ik heb al twee weggehaald maar die anderer twee willen niet ofzo, vet vaag, anywayz laterz
AFTERNATIVE
Publiek :
- BOEREN-jeugdsoos
- in' boeren
- een meisje van 12
- rNB

Jij draait:

- Solarcoaster
- Voyage
- Temple Of Dreams
- Ultra
- zelfgemaakte fruityloops remix van Awakening
- Midway

Jou Reactie :
- ZUIDWOLDE IS EN BLIJFT KUTPUBLIEK!!!!!!!!!!!!!

Dit ligt egt zo ernstig aan jezelf, vantevoren wist je al dat het gewoon geen tent is waarze goed zullen reageren op trance, alsje dat weet kunje 2 dingen doen :

- Niet draaien
- Gigi cd tje meenemen

maar het stomste is om dan gewoon toch eigenwijs te zijn en zulke nummers te gaan draaien daar!!
-=Re-GrOoVeD=-
Well said.
T.H.C.
Waarom is dat zo dom dan? Het lijkt erop dat TranceZoner zich wel vermaakt heeft...
robin
quote:
Originally posted by TranceZoner
Jah ik wil ff zwaar me excuses aanbieden daarvoor, ik zit namelijk op een hele slome comp en ik heb 1x op submit new thread gedrukt, dus ik snap er zelf ook niks van :@:@@:@:mad: :whip:

Sorry ik heb al twee weggehaald maar die anderer twee willen niet ofzo, vet vaag, anywayz laterz

dat ligt niet aan jou computer maar aan dit slome *** forum..:mad:

mare wat heb je gedaan toen? toch maar een 'lekker' rnb cdtje dr in gestopt? ps misschien had je die klompedans muziek mee moeten nemen :D:D:D
Bellie
Hahahahahaha!!!
Wie gaat er dan ook voor kinderen van 12 jaar draaien. :haha: :haha: :haha:
Optimus
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Publiek :
- BOEREN-jeugdsoos
- in' boeren
- een meisje van 12
- rNB

Jij draait:

- Solarcoaster
- Voyage
- Temple Of Dreams
- Ultra
- zelfgemaakte fruityloops remix van Awakening
- Midway

Jou Reactie :
- ZUIDWOLDE IS EN BLIJFT KUTPUBLIEK!!!!!!!!!!!!!

Dit ligt egt zo ernstig aan jezelf, vantevoren wist je al dat het gewoon geen tent is waarze goed zullen reageren op trance, alsje dat weet kunje 2 dingen doen :

- Niet draaien
- Gigi cd tje meenemen

maar het stomste is om dan gewoon toch eigenwijs te zijn en zulke nummers te gaan draaien daar!!

Lef heeft ie wel:D

robin
quote:
Originally posted by Bellie
Hahahahahaha!!!
Wie gaat er dan ook voor kinderen van 12 jaar draaien. :haha: :haha: :haha:

heb jij nooit gedaan natuurlijk hé.. ach hij moet toch ergens beginnen.. ja lef heeft ie zeker.. straks komen ze op dr trekker achter m aan:D:D:D:p
magrec
Tsja je moet toch ergens beginnen.
Misschien dat er iemand bij was die dacht goh fat doen die 2 leuk misschien dat ze dat ook een een feestje vanmij kunnen doen.

Ik denk dat je zeker in het begin echt niet moet gaan klagen overr het publiek.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement