return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Probeer mijn FTP-tje eens
View this Thread in Original format
blighty
Hoi,

Ik heb een klein FTP-tje opgezet:

ftp://blighty.mine.nu

GEEN ratio!!

Er kunnen enkel 3 man inloggen gezien mijn upload niet al te rap is:(
maar er zijn nog twee plaatsjes vrij ATM.

Er staan veel nieuwe vinyl-rips op, dus ga lekker je gang!!

Greetz,
Blighty
!_PeTrUs_!
Cool sTNX, hij doet t...
blighty
Hi,

Hijs nog steeds online jongens, log lekker in,..
vanacht en zo ook, dus de grote sets kun je ook downen, mocht je dta willen:D

Greetz,
Blighty
New Wave
Hey Jong, leuek FTP, hoe moet ik zo'n ding maken?
Zal ik ook us effe wat livesets online zetten.
groeten

techno_maniac
Bellie
OMG het gaat echt super langzaam man.....:(

max 4 kb nu....

---------

BTW vraagje blighty:Klopt het dat je project 247 - them en pandemonium project - the active building van mij had??


gewoon nieuwsgierig ;)

GREETZ!!
Dj Lex
Doet het zeker niet meer?
Zocht ff een ftp'tje om leechftp op te testen
rellivisit
quote:
Originally posted by blighty
Hoi,

Ik heb een klein FTP-tje opgezet:

ftp://blighty.mine.nu



Ik kom er ook niet op met leech. :(
Dj Lex
quote:
Originally posted by rellivisit


Ik kom er ook niet op met leech. :(


Nope. Misschien doet ie het niet meer ofzo.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement