return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Above & Beyond på di.fm!
View this Thread in Original format
ShyTrance
Missa inte den :D
idag klockan 20.00 (GMT +1) :)

www.di.fm
Glorie
weeeeeeeeeeee, jäklar va najz.. får inte missa :) tack för tipset.
WoberT
skulle gärna lyssna på det.. men jag har ju bara sketet modem.. o så är det ju faktiskt Hem till Midgård kl 20.. =D

nuuuu har jag kommit in på TA DC hubben.. jäääävlar va grejer det finns.. sitter o sliter Marco V - C Colon Backslash Del Star Dot mp3 (ASOT Rip).mp3 i hela 4kb/s nu.. haha =D
Vizay
nooo jag missade mina absoluta älsklingar above & beyond...noooooo :(
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Vizay
nooo jag missade mina absoluta älsklingar above & beyond...noooooo :(


lugnt, jag rippade setet.. ;)
Kan uppa det till någons ftp så kan den personen delat ut det här..
Mitt nät hemma strular ju som satan..:whip: :whip:

Tracklist:
01. Aalto "Rush" Super8 vs. Orkidea Remix
02. Above & Beyond "Far From In Love" Shane54 On Spec Mix
03. Tranquility Base "Razorfish" Above & Beyond Progressive Mix
04. Nitromethane "Time To Die" Seraque Mix
05. P.O.S "Remember (Summer Sun)"
06. Free State "Different Ways"
07. Oceanlab "Sky Falls Down" Original Mix
08. Rollerball "Albinoni" Above & Beyond Mix
09. Aalto "Liquid Sweep"
10. Oceanlab "Beautiful Together" Original Mix
robstar
Kan ju inte säga att jag tappa hakan precis. :rolleyes:
Ganska tråkigt set om ja ska vara ärlig. Precis de jag väntade mej av dom. :/
Vizay
extremt uplifting playlist....precis vad jag tänkt mig...ser mycket fint å skönt å allmänt lugnande ut de där setet :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement