|
nieuw virus (mensen): SARS
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
een nieuw virus dat superbesmettelijk is uit Hong Kong verspreidt zich over de wereld. de WHO (world health organization) raadt nu al af om naar mogelijk gevaarlijke landen in azie te reizen ivm besmetting.
doden in europa en canada zijn al confirmed
meer info: http://search.cnn.com/cnn/redir?sou...tl%2Findex.html
lekker dan, t gaat al zo goed met de wereld :( |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| M'n pa vertelde me dit gister al, maar toen wilde ik het niet geloven. Blijkt het toch waar te zijn :( |
|
|
| TranceFool |
Is het geen bom dan is het wel een virus...:rolleyes:
Iig zeer foute boel dit. Begint met hoge koorts en last van de ademhaling...opgepast dus, je weet nooit...:( |
|
|
| SnuggLe |
| Het is wel vaag omdat ik net in de periode dat het blijkbaar is ontstaan (eind november/begin december) in China ben geweest, en ook precies in die regio (Guandong/HongKong). Maybe heb ik wel geluk gehad. |
|
|
| raoel |
Heftig
Kdacht eerst ff dat dit op die nep CNN site stond, toen keek ik nog is goed naar de link
cnn.com/...........
whohow
Linke toch wel |
|
|
| Blik |
het virus is niet superbesmettelijk
er zijn op dit moment ongeveer 150 besmette mensen, daarvan zijn ongeveer 130 mensen verplegend personeel, je kunt het dus alleen krijgen als je er constant heel dicht bij bent. |
|
|
| DJ_Siesta |
ja palen ja.
d8 dattet weer om zon computervirusje ging:)
zal vast wel een middel kome waarmee het tegen valt te gaan. mja anders gaan we allemaal dood hehe:).
ik maak me dr nie echt zorge om hoor |
|
|
| ampburner |
| weer zo'n hype virus... gewoon Norton downloaden!:wtf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ampburner
weer zo'n hype virus... gewoon Norton downloaden!:wtf: |
Zou het helpen denk je :p? |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Tuurlijk. De WHO zal binnenkort wel met een nieuwe update komen :p |
|
|
| ahp2002 |
mja.. hype virusje..
wel op acht uur journaal hehe
maar hopelijk loopt t met een sisser af.
maar toch, als het WHO een waarschuwing afgeeft.. is geen grapje hoor |
|
|
| robin |
en xp patch uiteraard..
das wel klote, k was gister middag trouwens nog op schiphol :eek:
nouja ben niet ziek en maak me dr voor de rest niet echt zorgen over.. ga je dood dan ga je dood daar verander je nix aan.. hard maar zo ist leven.. aan de ene kant denk je nou k ga naar alle feesten waar k heen kan.. maarja.. superbesmettelijk:eek: :D:D |
|
|
|
|