return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
För er med C64
View this Thread in Original format
reveal
http://dunkels.com/adam/contiki/index.html

coolt som fan, nån som utvecklat OS med webbserver, webbläsare, telnet etc etc till C64 :D spana in screenshotsen
SWE_TRANCE
Riktigt läckert ju!! :)

Synd som fan att man gjort sig av med C64:an bara..:confused:
Vizay
va e den baserad på för OS...unix lr?
TrancE_GyLLe
att dom bara orkar..
Vizay
hehe jag har sett värre saker :D
Singularity
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Synd som fan att man gjort sig av med C64:an bara..:confused:


Fasen...det är ju bara att emulera C64:an på din PC, kanske en liten omväg men men :rolleyes::p
WoberT
ja jävlar.. va dom hittar på.. ;) kul o surfa endast textsidor.. hehe =D
ColinZeal
Adam Dunkels Rules indeed! Killen är extremt begåvad. Riktig teknikhaj (även om det inte låter så jättesmickrande att bli kallad för det ;)) men killen kan göra musik också!!

"Pigwalk":
Högerklicka här...

Kanske inte trance ;) men heeeeeeelt ok om man gillar SIDs.

Förresten, nån som vill köpa min HardSID (ISA)???


edit:
Länken funkar nu.
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by ColinZeal edit:
Länken funkar nu.


Nope, det gjorde den inte...:o
ColinZeal
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Nope, det gjorde den inte...:o

För mig gjorde det?
:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement