|
För er med C64
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Riktigt läckert ju!! :)
Synd som fan att man gjort sig av med C64:an bara..:confused: |
|
|
| Vizay |
| va e den baserad på för OS...unix lr? |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| att dom bara orkar.. |
|
|
| Vizay |
| hehe jag har sett värre saker :D |
|
|
| Singularity |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Synd som fan att man gjort sig av med C64:an bara..:confused: |
Fasen...det är ju bara att emulera C64:an på din PC, kanske en liten omväg men men :rolleyes::p |
|
|
| WoberT |
| ja jävlar.. va dom hittar på.. ;) kul o surfa endast textsidor.. hehe =D |
|
|
| ColinZeal |
Adam Dunkels Rules indeed! Killen är extremt begåvad. Riktig teknikhaj (även om det inte låter så jättesmickrande att bli kallad för det ;)) men killen kan göra musik också!!
"Pigwalk":
Högerklicka här...
Kanske inte trance ;) men heeeeeeelt ok om man gillar SIDs.
Förresten, nån som vill köpa min HardSID (ISA)???
edit:
Länken funkar nu. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ColinZeal edit:
Länken funkar nu. |
Nope, det gjorde den inte...:o |
|
|
| ColinZeal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Nope, det gjorde den inte...:o |
För mig gjorde det?
:conf: |
|
|
|
|