|
New Nick+New Sig :D
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
סוף סוף הגיע תורי להשויץ בחתימה החדשה שאורן הכין לי ;)
וגם החלפתי את הכינוי כמו שאתם רואים..קראו לי "טראנס מן" פעם,
זוכרים?
;)
היה ממש קשה לבחור את הכינוי הזה רק שתדעו...
אני ואורן דנו בזה שעות באיסיקיו...
הוא הציע הרבה שמות מוזרים כגון:
barbarian
eye of huros
pimp unique (?!)
ועוד שמות שונים ומשונים ביותר!:P
אבל אין מה להגיד החתימה הזאת ליגה אההה?
היו שאמרו שזאת...החתימה הכי יפה פה... :rolleyes:
בחתימה זאת אדריאנה לימה האלוהית שאתם יכולים גם לראות באבטר שלי...
פאקינג כוסית!!!:crazy: :crazy: :eyespop: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחח
תתחדש אחי |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| תתחדש אחי, חתימה בת זונה כמו שאורן יודע לעשות, אבל שלי לוקחת את שלך לאאאא סתםםםםםם אחלה חתימה ואחלה שם |
|
|
| DjChook |
| האווטר שלי מספר אחד |
|
|
| Sniper |
| תתחדש אח שליי":]]] |
|
|
| arik |
תחדש!!!
נראה לי אני היחידי בלי אווטר |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחח
תתחדש אחי |
אורןןןןןןןןןן בת זונה של חתימה אני מחכה שתבוא ותעשה לי גם חתימההה |
|
|
| DjChook |
אריק, מה אתה אומר על ה
AVATAR
שלי ? |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה תתחדש אח שלי!!!!
שיהיה בשעה טובה :)
יצא בסט... והיא באמת פאקינג כוסית!! |
|
|
| clubber@work |
תתחדש אחי
ואורן אני אודה לך מאוד אם תכין גם לי חתימה..
ואולי גם ניק - כי זה די מפגר
אבל חפיף |
|
|
| DjChook |
חחח מסכן
פעם הוא היה מכין חתימות
היום הוא גם ממציא שמות ?
מה הלאה ? אחראי ססמאות ?
שמזכיר לי, רועי אני צריך לדבר איתך |
|
|
| Flotser |
תתתתתחחחחחחחדדדדדדדדדששששששששש
ששששששששמממממממייייייייייייייייייייאאאאאחחחחחחח!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|