return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
New Nick+New Sig :D
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
סוף סוף הגיע תורי להשויץ בחתימה החדשה שאורן הכין לי ;)
וגם החלפתי את הכינוי כמו שאתם רואים..קראו לי "טראנס מן" פעם,
זוכרים?
;)

היה ממש קשה לבחור את הכינוי הזה רק שתדעו...
אני ואורן דנו בזה שעות באיסיקיו...
הוא הציע הרבה שמות מוזרים כגון:
barbarian
eye of huros
pimp unique (?!)
ועוד שמות שונים ומשונים ביותר!:P

אבל אין מה להגיד החתימה הזאת ליגה אההה?
היו שאמרו שזאת...החתימה הכי יפה פה... :rolleyes:

בחתימה זאת אדריאנה לימה האלוהית שאתם יכולים גם לראות באבטר שלי...
פאקינג כוסית!!!:crazy: :crazy: :eyespop:
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחח
תתחדש אחי
GLoBaL-MUZiK
תתחדש אחי, חתימה בת זונה כמו שאורן יודע לעשות, אבל שלי לוקחת את שלך לאאאא סתםםםםםם אחלה חתימה ואחלה שם
DjChook
האווטר שלי מספר אחד
Sniper
תתחדש אח שליי":]]]
arik
תחדש!!!

נראה לי אני היחידי בלי אווטר
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחח
תתחדש אחי

אורןןןןןןןןןן בת זונה של חתימה אני מחכה שתבוא ותעשה לי גם חתימההה
DjChook
אריק, מה אתה אומר על ה
AVATAR
שלי ?
Hell_Copter
וואלה תתחדש אח שלי!!!!
שיהיה בשעה טובה :)
יצא בסט... והיא באמת פאקינג כוסית!!
clubber@work
תתחדש אחי

ואורן אני אודה לך מאוד אם תכין גם לי חתימה..
ואולי גם ניק - כי זה די מפגר
אבל חפיף

DjChook
חחח מסכן
פעם הוא היה מכין חתימות

היום הוא גם ממציא שמות ?

מה הלאה ? אחראי ססמאות ?

שמזכיר לי, רועי אני צריך לדבר איתך
Flotser
תתתתתחחחחחחחדדדדדדדדדששששששששש


ששששששששמממממממייייייייייייייייייייאאאאאחחחחחחח!!!!

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement