|
Capetown - Cinema [DD]
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Deze track is echt zooooooooooooo megatjillheerlijk.
kan et wel 100x zegge, op een of andere manier brengt mij dit in de zomer-sfeeren.
fokking lekkere plaat, daarom is ik zo aardig geweest om em ff ergens upteloade
tis wel radio rip mja boeie!:)
Liveset Rip Capetown - Cinema
DAMN, wat een mega choon!
btw, weet iemand of deze plaat ooit nog gereleased zal worden?
en ik zeg hatj00w |
|
|
| dj_spare |
| van mijn part hoeven ze um niet te releasen... met een mesje kan je Cape Town - Pitstop zo veranderen dattie als Cinema klinkt... beetje hetzelfde allemaal... |
|
|
| raoel |
Echt wel een mega vette plaat ja, ontzettend mooi gewoon.
zo is trance bedoeld |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by dj_spare
van mijn part hoeven ze um niet te releasen... met een mesje kan je Cape Town - Pitstop zo veranderen dattie als Cinema klinkt... beetje hetzelfde allemaal... |
Dan heb jij volgens mij echt slechte oren :rolleyes: |
|
|
| Nook |
| ik vind het een vette plaat, maar hij lijkt wel een beetje op pitstop. maar is dat niet een beetje de bedoeling? tenminste,dat de "sound" van capetown gelijk is, en dan onder de naam airwave weer die andere "sound" als save me en escape from nowhere enzo. hetzelfde voor the green martian. ook zelfde persoon maar een andere "sound" dan de andere alias namen. dat was het eigenlijk. |
|
|
| arj1o1 |
| als ie niet gereale4s word kan iemand er gewoon een reconstruction van maken veel verschil merk je toch niet de reconstruction word dat toch gereleased door een release group zodat ze weer 'goed'zijn |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by arj1o1
als ie niet gereale4s word kan iemand er gewoon een reconstruction van maken veel verschil merk je toch niet de reconstruction word dat toch gereleased door een release group zodat ze weer 'goed'zijn |
Als je dit serieus meent mag je je even heel hard in de hoek gaan schamen... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Als je dit serieus meent mag je je even heel hard in de hoek gaan schamen... |
true dat |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Nook
ik vind het een vette plaat, maar hij lijkt wel een beetje op pitstop. maar is dat niet een beetje de bedoeling? tenminste,dat de "sound" van capetown gelijk is, en dan onder de naam airwave weer die andere "sound" als save me en escape from nowhere enzo. hetzelfde voor the green martian. ook zelfde persoon maar een andere "sound" dan de andere alias namen. dat was het eigenlijk. |
ik vond de eerste track van de green martian cool, lekkere aparte dark sound, net zoals de eerste Capetown. Zeg nou zelf, alle remixes van the green martian (The Clergy, Driftwood, Dee Dee, Beat Pushers e.d.) zijn toch gewoon Industry met een net iets ander riedeltje, voor mij net iets te goedkoop. Wizardry was daarentegen een goede afwisseling, maar die A side daarvan (Harmonic Minor) was weer van hetzelfde. Ze hebben het dan weleens over het uitmelken van een concept... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik vond de eerste track van de green martian cool, lekkere aparte dark sound, net zoals de eerste Capetown. Zeg nou zelf, alle remixes van the green martian (The Clergy, Driftwood, Dee Dee, Beat Pushers e.d.) zijn toch gewoon Industry met een net iets ander riedeltje, voor mij net iets te goedkoop. Wizardry was daarentegen een goede afwisseling, maar die A side daarvan (Harmonic Minor) was weer van hetzelfde. Ze hebben het dan weleens over het uitmelken van een concept... |
wat is de 1e capetown dan?
het verachil tussen de 1e,en deze is MEGAGROOT hoor |
|
|
| eieregooie |
Aardig plaatje, niks bijzonders verder... en vindt toch ook dat 'ie wel anders is dan Pitstop hoor :) Maar wel duidelijk van dezelfde artiest (of hetzelfde concept in dit geval haha)
Oftewel, ik hoor het verschil, maar ook de overeenkomst...
Oftewel, ik eet van twee walletjes hahaha... |
|
|
|
|