|
Johan Gielen 'solo' | 4 hour set
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Johan Gielen Solo
Date: Saturday 12 april
Time: 21:30-24:00// Dj Roy (Innerlife) || 24:00-04:00// Dj Johan Gielen
Price: Before 23:00// €5 || After 23:00// €7
Style: Trance
Site: N/A

Voor alle trance peeps in het zuiden (en eventueel verderop) of alle die hard Gielen fans is dit misschien wel een leuk feest.
Althans, feest, het is gewoon op zaterdag in discotheek de El Sombrero te Reusel. Er is dan ook geen voorverkoop en geen verhoogde entree prijs wanneer je er voor 23:00 bent, daarna is het iets duurder €7.
Met dit feest is Gielen terug op de plaats waar de goede tijden voor hem begonnen. Hij was namelijk al een hele tijd resident in de 'Elsom' toen hij echt doorbrak als top Dj na enkele producties van uit België afkomstige Dj.
Gielen zal beginnen om 24:00 en daarvoor zal Dj Roy (bekend van Decoy & Roy - Inner Life) de huidige resident van de El Sombrero zijn draaikunsten vertonen.
Ik ga hier zeker naar toe. Kheb Gielen trouwens nog nooit live gezien behalve één keer 10 minuten op een party.
Ondanks dat veel Ta-ers Gielen afzeiken vindt ik um toch altijd lekkere setjes draaien. De lijn is wel eens ooit ver te zoeken, maar zijn tunes zijn melodieus en energiek = my style. Daarnaast is zijn mixtechniek toch ook echt wel goed.
En goedkoop :D |
|
|
| Switch |
| hey spemmert :):whip: :eyes: :haha: |
|
|
| raoel |
Ja, da kun jij niet heh
6 topics maken waarvan 4 lege die ik zelf niet meer kon deleten :D
Maar heilige Petrus lost meteen weer op met zijn boven natuurlijke gave. |
|
|
| MaGiK54 |
Woooooow een solo van toch wel 4 uur :rolleyes:
Beetje treurig om dit een solo te noemen.
Maar ja veel plezier en geniet ervan zal ik maar zeggen :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Woooooow een solo van toch wel 4 uur :rolleyes:
Beetje treurig om dit een solo te noemen.
|
Daarom ook 'solo' tussen haakjes :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by raoel
Daarom ook 'solo' tussen haakjes :p |
Ok ok dat zag ik pas toen ik gepost had ;) |
|
|
| Donna |
Ooit zijn we uit verveling naar een solo van Gielen in club eau (denhaag ofcuz) gegaan,november 2001,dat werd 1 van mn vetste feesten ever..
Heb m daarna niet meer zo gehoord/meegemaakt,maar tering wat ging t dak eraf toen:) |
|
|
| snitz |
Gielen is altijd wel master. WEl super commercieel maar da maakt het juist appart. Mixtechnieken kan soms wel eens wa beter bij hem maar bij de nummers die hij draait wordt echt iedereen gek. Enjoy YOUR SOLO
:toocool: |
|
|
| raoel |
Ik post hier wel altijd de feesten in mijn omgeving, maar er woon bijna geen één vaste Ta-er bij mij in de buurt, dus ja, eigenlijk heeft het ook weinig zin.
Maar ja, zo houden we het forum een beetje in leven heh :) |
|
|
|
|