return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
איזה לייייייייגה! (pg. 2)
View this Thread in Original format
clubber@work
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
AnthemFreak
יא מעופף הם מדברים על ה"קו"..

טוב אז ככה..
קלאבר@וורק
(איך קוראים לך תזכיר לי?אני ירון אגב)
קצת הגזים באמת..הסאונד ב"קו" ממש לא משהו..
בוא נגיד 3 המועדונים בארץ עם הסאונד הכי פצצה הם: טיאלוי,דום ופורום ב"ש..
וה"קו" רחוק מהם בט-י-ר-ו-ף!!!:)
אבל כן, ברור שזה פי אלף יותר טוב מהקיבוצים...
אבל לדעתי לא צריך להשוות להם אפילו..כי אלו לא מועדונים ברמה..!:p

וגם הקהל בנקסט הוא קהל ידוע לשמצה..אני הייתי במסיבה של נקסט שנה שעברה כשפארקס אנד ווילסון (2 שליש מההרכב טילט) היו בארץ..ולמרות המוזיקה האיכותית הקהל היה מגעיל,..
יש כמובן יוצאים מן הכלל, והבחורות שבאות למסיבות האלה כוסיות..אבל הקהל ברובו מלא בז'קואים..כאלה ערסים שגידלו שיער וחימצנו אותו וקנו כמה בגדים בשיינקין...:p
תשמע זה קהל שגם בא למסיבות של אינפקטד מאשרום ואסטריקס, זה קהל שאוהב את המסיבות טבע מן הסתם יש שם ערסים...........
לכן אם אתה בא בשביל המוזיקה למועדון של גדולים יותר, עדיף כבר ללכת למסיבה עם קהל יותר איכותי כמו בטיאלוי או דום...
אמנם יש בקהל הזה הרבה.."נושכים" אבל חפיף!
:rolleyes:


אמרתי שהסאונד שלו לא כזה ליגה - וידוע שהדום אוכל אותו
אבל מצד שני הקהל בדום הוא הקהל הכי הכי גרוע
ודווקא היה קהל סבבה - כנס ללילה כשחבר שלי יעלה את התמונות ותראה שהיה קהל סביר+
חוץ מזה שגם בגלל הגיל אתה לא ממש מתחבר עם הקהל אז זה לא הכי משנה...
והTLV אפילו בימי חמישי - ליין הדגל - כבר לא מה שהיה פעם
קהל מסריח גם אותו דבר גם במוב - שהוא מקום ממש ליגה
קיצר שווה ללכת - אני ממש נהנהתי וזהו!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by clubber@work
אמרתי שהסאונד שלו לא כזה ליגה - וידוע שהדום אוכל אותו
אבל מצד שני הקהל בדום הוא הקהל הכי הכי גרוע


אחי אני מדבר על המסיבות של דום בימי שישי (פלז'ר)..
clubber@work
quote:
Originally posted by cluBBer
אתן לך דוגמא של קהל
יש לחבר שלי שכן בן 40 פלוס
אנחנו רואים אותו בכל מסיבה של "נקסט הפקות"
אתמול הוא היה עם כל המשפחה
אישתו ובת שלו בת 15 ,16


וכל הקטע של יהל, אינפקטד , אסטריקס במסיבות של נקסט פשוט זוועה
הם שייכים למסיבות טבע!!!


ובוא אני אתן לך דוגמא לקהל - השף אהרוני היה יוצא קבוע לאומן 17
ועוד דוגמא
חבר שלי מביא ערמות של כרטיסים לTLV בימי חמישי
הוא בן 19 - והוא מחלק כרטיסים למשפחה של חברה שלו
ככה שגם אמא שלה באה
אז זה קהל איכותי?
אל תהיה פלצן - אם יש מישהו בן 15 בקהל זה לא אמור להפריע לך - כמו שאם יש מישהו בן 40 בקהל זה גם לא אמור להפריע לך
נגיד ויש פול ילדים קטנים (דבר שלא היה) אז אולי..
וגם זה לא בטוח - זה לא שהם באים ומתנהגים אחרת מכולם - הם רוקדים בדיוק כמוך ושותים בדיוק כמוך - וחלקם אפילו אוהב את אותה מוזיקה שאתה אוהב ומתאכזבים כששמים להם פסיכודאלי
אז הדבר הכי פשוט במקום להיות פלצן ולהגיד - יש פה ילד בן 15 אז אני לא נהנה והקהל חרא - תזרום אם בני גילך והכל יהיה טוב

וחוץ מזה - נושא הרבה יותר חשוב - ראית את הודיה????

:wtf: :eyes: :wtf:
clubber@work
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
AnthemFreak
יא מעופף הם מדברים על ה"קו"..

טוב אז ככה..
קלאבר@וורק
(איך קוראים לך תזכיר לי?אני ירון אגב)
:rolleyes:

אופיר
quote:
Originally posted by Sm0keMachine

אחי אני מדבר על המסיבות של דום בימי שישי (פלז'ר)..


אה...
זה ליין שעדיין לא יצא לי להיות בו
אני התכוונתי בעיקר לשבתות 0 שממש חרא שם
KrazyDJs
quote:
Originally posted by clubber@work
נגיד ויש פול ילדים קטנים (דבר שלא היה) אז אולי..
וגם זה לא בטוח - זה לא שהם באים ומתנהגים אחרת מכולם - הם רוקדים בדיוק כמוך ושותים בדיוק כמוך - וחלקם אפילו אוהב את אותה מוזיקה שאתה אוהב ומתאכזבים כששמים להם פסיכודאלי



בדיוק
אני בן 13...ותאמין לי שבמסיבות שהייתי לנוער [ לא הרבה ] אני התנהגתי בדיוק כמוהם...

רוקד, שותה, נהנה...

:tongue3
cluBBer
quote:
Originally posted by clubber@work
ובוא אני אתן לך דוגמא לקהל - השף אהרוני היה יוצא קבוע לאומן 17
ועוד דוגמא
חבר שלי מביא ערמות של כרטיסים לTLV בימי חמישי
הוא בן 19 - והוא מחלק כרטיסים למשפחה של חברה שלו
ככה שגם אמא שלה באה
אז זה קהל איכותי?
אל תהיה פלצן - אם יש מישהו בן 15 בקהל זה לא אמור להפריע לך - כמו שאם יש מישהו בן 40 בקהל זה גם לא אמור להפריע לך
נגיד ויש פול ילדים קטנים (דבר שלא היה) אז אולי..
וגם זה לא בטוח - זה לא שהם באים ומתנהגים אחרת מכולם - הם רוקדים בדיוק כמוך ושותים בדיוק כמוך - וחלקם אפילו אוהב את אותה מוזיקה שאתה אוהב ומתאכזבים כששמים להם פסיכודאלי
אז הדבר הכי פשוט במקום להיות פלצן ולהגיד - יש פה ילד בן 15 אז אני לא נהנה והקהל חרא - תזרום אם בני גילך והכל יהיה טוב

וחוץ מזה - נושא הרבה יותר חשוב - ראית את הודיה????

:wtf: :eyes: :wtf:



אבל כל האנשים האלה לא תורמים לאווירה של מועדון אמיתי
זה מבעס את התחת
תאר לעצמך אם היה מועדון שהיו מכניסים לשם רק קלאברים אמיתיים
שנראים כמו קלאברים רוקדים ומשתוללים מהמוזיקה
זה יהיה המועדון הכי שווה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בדיוק
אני בן 13...ותאמין לי שבמסיבות שהייתי לנוער [ לא הרבה ] אני התנהגתי בדיוק כמוהם...

רוקד, שותה, נהנה...

:tongue3


בוא רק נגיד שיש הבדל בין בן 13 במסיבה של 15
לבין בן 18 במסיבה של 23
יש מבין?<
KrazyDJs
כן...
אבל עדיין...גם אתמול במסיבה שהייתי...
הייתי אני וחברים שלי הכי קטנים שם...

אבל ממש, ממש לא הרגשתי שונה
השתלבתי עם כולם, רקדתי והכל...

:eyespop:
itamarsan
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כן...
אבל עדיין...גם אתמול במסיבה שהייתי...
הייתי אני וחברים שלי הכי קטנים שם...

אבל ממש, ממש לא הרגשתי שונה
השתלבתי עם כולם, רקדתי והכל...

:eyespop:

טובבב תאמת גם אני הייתי במסיבה ביום ראשון שכולם גדולים ממני ומי חבר שלי אבל היה טובבבבבבב
Shahar
אהההההההההה אחי
רק הרגע קראתי תסיפור
בן זונה של לילה:))))

Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בוא רק נגיד שיש הבדל בין בן 13 במסיבה של 15
לבין בן 18 במסיבה של 23
יש מבין?<


מסכים איתך במיליון האחוזים!!

בכל אופן אופיר אתה מדבר על
איתי??? חבר של רעות?
?
?
YuVaL
טוב
לא יודע מה איתכם...
אבל אם אני אישית הייתי במסיבה של בן 18 לא חושב שזה היה מפריע למישהו
אני לא נראה קטן... בכלל לא
וחוצמזה הייתי נהנה שם בדיוק כמו ה"קלאבר" הבא ואפילו יותר...
דוגרי
המסיבות טיכוניסטים לגיל שלי כבר נמאסו עלי רצח..
אני מת להיות כבר בן 18
:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement