return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Puf Daddy/Diddy Puf gaat dance plaat maken (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
De neptunes.....

Die zouden ééns idd een dance LP moeten gaan maken....
Superstrakke producers :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by magrec
De neptunes.....

Dit kan best wat worden, de Neptunes roeleren big time. Zat net nog op de site van hun label, mijn muzikale horizon te vergroten :D
magrec
Pharrel kan trouwens absoluut niet zingen :p maar hij heeft altijd wel een vocal in hun producties haha (en hij komt er nog mee weg ook)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by jploveparade
Je bent in de war met R.Kwelly :D

Alhoewel ongetwijfelt ook Puffy wel eens zijn slurf in de foute voederbak zal steken :haha:

hehe:), allemaal 1 pot nat die kut rnb
-TAIS-
quote:
De neptunes.....

Jaaa! Dat zou ik ook wel willen zien! Hun album is ook vet relaxed... ze zijn echt goed. Ik denk dat een beetje crossover ze wel zal lukken, dance-only misschien ook wel. En wat betreft Pharrel Williams, ik vind z'n stem op zich wel relaxed. 't is idd een aparte stem, maar dat heeft ook wel wat :)

En ik ben ook wel benieuwd naar die remix van Sander K. van Justin Timberlake. Timberlake is in ieder geval wel goed te remixen, want Deep Dish heeft een top remix van Like I Love You gemaakt!
Optimus
quote:
Originally posted by -TAIS-
En ik ben ook wel benieuwd naar die remix van Sander K. van Justin Timberlake. Timberlake is in ieder geval wel goed te remixen, want Deep Dish heeft een top remix van Like I Love You gemaakt!

Deep Dish heeft ook een remix van N'Sync - Pop gedaan... wat nog best goed klonk:)
Rinus
Volgens mij moeten we er niet teveel van verwachten joh, het blijft een neppe rnb gastttt
eieregooie
P Diddy... Nou, k verwacht er eerlijkgezegd niet veel van...
Disney
quote:
De neptunes.....

Whohoo! Ben ook wel een beetje fan van de Neptunes! :toothless

Als ze een dance plaat zouden maken, in welke stijl zou dat dan worden!

Progressive techhouse of zo?

Grtz
Original
Hou The neptunes ook al in de gaten sinds 'Noreaga - Superthug' ze produceren wel goed en zouden mischien ook wel goede dance plaat kunnen maken.
(ook wel droog vind ik dat Pharrel tot nu toe dan meestal gewoon een oud shirtje aan heeft zonder al die overdreven fratsen)

wat betreft P.diddy (de man die ook voor president wil/wou gaan in the USA:confused: :conf: :whip: ).. ik vind hem maar op z`n zachts uitgedrukt een zelfingenomen kneus met veel geld. laat hem nou maar gewoon rappen en nummers van David Bowie en Sting coveren.

Zie je het al voor je ineens puff daddy als special guest bij tiesto in concert... alsjeblieft niet:whip: :whip: :whip:

arjoderoon
quote:
Originally posted by jploveparade
Je bent in de war met R.Kwelly :D

Alhoewel ongetwijfelt ook Puffy wel eens zijn slurf in de foute voederbak zal steken :haha:

woootttt dat is de quote van het jaar!! superstrakke opmerking gewoon!!
Djeebie
Nou, hij is gereleased: p._diddy-lets_get_ill_(deep_dish_mix).

Ik moet eerlijk zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt (net zoals Sander's remix van Justin Timberlake). Het is geen wereldplaat, maar slecht is 'ie ook niet. Op zich is het natuurlijk ook gewoon een Deep Dish plaat met Puffy's stem :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement