|
!WaR!!מלחמה!WaR!
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
אלללה מחר כמעט בטוח שהמלחמה..
לכו להתארגן בלאגנים הלווווווואי שיעבור בטוב ושארה"ב יפתחו את סדאם
אם ישראל תותקף אני יורד לאילת
(כןכן אני אתחבר לספר לכם איזה כיף שם ;])
שמרו על עצמכם! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם ישראל תותקף אני יורד
(כןכן אני אתחבר לספר לכם איזה כיף שם ;])
|
לא הבנתי מה הקשר בין המלחמה לבין מעשי התועבה שלך יא ילד מלוכלך... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לא הבנתי מה הקשר בין המלחמה לבין מעשי התועבה שלך יא ילד מלוכלך... |
אחיייי שתגדלל תביין:):):):)):) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NyKoN
לא הבנתי מה הקשר בין המלחמה לבין מעשי התועבה שלך יא ילד מלוכלך... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Shahar |
| לא הבנתי מה אמרת :\ |
|
|
| DjChook |
שחר יא מוזר
הם רשמו את זה כי אמרת שאתה יורד
לא אמרת שיורד לאילת
אז הם הניחו שאתה יורד לאיזה כוסית
בכל מקרה ,, מה הטעם של הטרד הזה ??!
יש כבר 5 עמודים על המלחמה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר יא מוזר
הם רשמו את זה כי אמרת שאתה יורד
לא אמרת שיורד לאילת
אז הם הניחו שאתה יורד לאיזה כוסית
בכל מקרה ,, מה הטעם של הטרד הזה ??!
יש כבר 5 עמודים על המלחמה |
חחחחחחחחחחח חןןן על תשכח שאין הרבה אנשים מפותחים ומוכשרים כמוךךך |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש כבר 5 עמודים על המלחמה |
כדי להראות שהפעם זה רישמי
חחחחחח
סתם אין קשר!
אנשים דיי כבר אין מלחמה
סתם רוצים שתקנו כמה שיותר ניילון וסרט הדבקה
כי אולי זה מה שיציל את הכלכלה בארץ (או שלא) |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
כדי להראות שהפעם זה רישמי
חחחחחח
סתם אין קשר!
אנשים דיי כבר אין מלחמה
סתם רוצים שתקנו כמה שיותר ניילון וסרט הדבקה
כי אולי זה מה שיציל את הכלכלה בארץ (או שלא) |
אני לא חושב שאת צודקת כיי למרות הכוללל בוששש השקיעה המון כסףף במלחמה ואין מצב שהוא לא יוציא את המלחמה לדעתי אנחנו נשב ביציאה ונמחה כפיים למי שינצחחח |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אני לא חושב שאת צודקת כיי למרות הכוללל בוששש השקיעה המון כסףף במלחמה ואין מצב שהוא לא יוציא את המלחמה לדעתי אנחנו נשב ביציאה ונמחה כפיים למי שינצחחח |
אוקיי אני יסביר את עצמי יותר מדוייק
אני חושבת שבארץ לא תהיה מלחמה
בקשר לזה שהוא יתקוף את עירק
חחח יהיה ממש פדיחות בשבילו אם הוא יברח
ככה שלטובת הכבוד שלו ושל ארה"ב, הוא יתקוף! |
|
|
| Flotser |
נכון עכשיו גם הוא אומר שהם יכנסו לעיראק גם אם סדאם עוזב
כדי לחפש נשק להשמדה המונית |
|
|
| Shahar |
אממ אופס
סורי שזה נשמע ככה בהתחלה
תקנתי ..
לא שמתי לב ששכחתי חח... |
|
|
|
|