return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
!WaR!!מלחמה!WaR!
View this Thread in Original format
Shahar
אלללה מחר כמעט בטוח שהמלחמה..
לכו להתארגן בלאגנים הלווווווואי שיעבור בטוב ושארה"ב יפתחו את סדאם
אם ישראל תותקף אני יורד לאילת
(כןכן אני אתחבר לספר לכם איזה כיף שם ;])
שמרו על עצמכם!
NyKoN
quote:
Originally posted by Shahar
אם ישראל תותקף אני יורד
(כןכן אני אתחבר לספר לכם איזה כיף שם ;])


לא הבנתי מה הקשר בין המלחמה לבין מעשי התועבה שלך יא ילד מלוכלך...
itamarsan
quote:
Originally posted by NyKoN
לא הבנתי מה הקשר בין המלחמה לבין מעשי התועבה שלך יא ילד מלוכלך...

אחיייי שתגדלל תביין:):):):)):)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NyKoN
לא הבנתי מה הקשר בין המלחמה לבין מעשי התועבה שלך יא ילד מלוכלך...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Shahar
לא הבנתי מה אמרת :\
DjChook
שחר יא מוזר

הם רשמו את זה כי אמרת שאתה יורד

לא אמרת שיורד לאילת

אז הם הניחו שאתה יורד לאיזה כוסית


בכל מקרה ,, מה הטעם של הטרד הזה ??!

יש כבר 5 עמודים על המלחמה
itamarsan
quote:
Originally posted by DjChook
שחר יא מוזר

הם רשמו את זה כי אמרת שאתה יורד

לא אמרת שיורד לאילת

אז הם הניחו שאתה יורד לאיזה כוסית


בכל מקרה ,, מה הטעם של הטרד הזה ??!

יש כבר 5 עמודים על המלחמה

חחחחחחחחחחח חןןן על תשכח שאין הרבה אנשים מפותחים ומוכשרים כמוךךך
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook

יש כבר 5 עמודים על המלחמה



כדי להראות שהפעם זה רישמי
חחחחחח
סתם אין קשר!
אנשים דיי כבר אין מלחמה
סתם רוצים שתקנו כמה שיותר ניילון וסרט הדבקה
כי אולי זה מה שיציל את הכלכלה בארץ (או שלא)
itamarsan
quote:
Originally posted by TinkerbeL
כדי להראות שהפעם זה רישמי
חחחחחח
סתם אין קשר!
אנשים דיי כבר אין מלחמה
סתם רוצים שתקנו כמה שיותר ניילון וסרט הדבקה
כי אולי זה מה שיציל את הכלכלה בארץ (או שלא)

אני לא חושב שאת צודקת כיי למרות הכוללל בוששש השקיעה המון כסףף במלחמה ואין מצב שהוא לא יוציא את המלחמה לדעתי אנחנו נשב ביציאה ונמחה כפיים למי שינצחחח
TinkerbeL
quote:
Originally posted by itamarsan
אני לא חושב שאת צודקת כיי למרות הכוללל בוששש השקיעה המון כסףף במלחמה ואין מצב שהוא לא יוציא את המלחמה לדעתי אנחנו נשב ביציאה ונמחה כפיים למי שינצחחח



אוקיי אני יסביר את עצמי יותר מדוייק

אני חושבת שבארץ לא תהיה מלחמה


בקשר לזה שהוא יתקוף את עירק
חחח יהיה ממש פדיחות בשבילו אם הוא יברח
ככה שלטובת הכבוד שלו ושל ארה"ב, הוא יתקוף!

Flotser
נכון עכשיו גם הוא אומר שהם יכנסו לעיראק גם אם סדאם עוזב
כדי לחפש נשק להשמדה המונית
Shahar
אממ אופס
סורי שזה נשמע ככה בהתחלה
תקנתי ..
לא שמתי לב ששכחתי חח...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement