TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Israel
מגפה :|
View this Thread in Original format
Rising
טוב זה התחיל באיזור אסיה....סין תאילנד
ובהתחלה לא ממש היה לי אכפת..
עכשיו המגפה נודדת לאירופה..
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=2&id=363586
:nervous:
רק שלא יבוא לישראל!
לא חסר צרות בעולם..:(
Vortex_SA
עשרה בני אדם זה לא מגפה אחי :)
Rising
יעני התחלה של מגיפה..:rolleyes:
DjChook
אומרים שאולי יש כבר מקרה ראשון בישראל של המחלה
ו... בסין כבר 400 אנשים חולים בה,
הם פשוט לא מתו... עדיין
חס וחלילה, זה מה שחסר
למרות שגם ככה יש יותר מדי סינים
Shahar
חס וחסה..
Gil Shwarts
הישראלי שנדבק במחלה...
הבריא :)
אין אנחנו פשוט עם מניאק
כל האחרים סובלים ואנחנו מבריאים :):D:D
Sniper
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tssc...ath=0&id=363925
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Privacy Statement